| کد خبر: 207766 |

◄ رئیس سازمان هواپیمایی: ایرلاین‌ها موظف به پرداخت وجه بلیت به مسافران هستند

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به عملکرد شرکت‌های هواپیمایی در خصوص استرداد وجه بلیت که برای دفاتر خدمات مسافرت هوایی و مسافران مشکل ایجاد کرده است، تذکر داد.

تین نیوز

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به عملکرد شرکت‌های هواپیمایی در خصوص استرداد وجه بلیت که برای دفاتر خدمات مسافرت هوایی و مسافران مشکل ایجاد کرده است، تذکر داد.

به گزارش تین نیوز، اخیراً علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در بخشنامه‌ای به مدیران شرکت‌های هواپیمایی نسبت به ابطال بدون کسر جریمه گفته است؛ بر اساس بررسی‌های به عمل آمده و گزارش‌های دریافتی، برخی از شرکت‌ها مبالغ استرداد شده توسط دفاتر به مسافران را به دفاتر خدمات مسافرت هوایی پرداخت کرده‌اند مبالغ به عنوان اعتبار شما برای خرید بلیت در آینده است این در حالی است که دفاتر موظف به پرداخت وجه بلیت به مسافران است و این موضوع مشکلاتی را با برای دفاتر خدمات مسافرت هوایی و مسافران کرده است.

در ادامه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ضمن درخواست درک شرایط موجود ناشی از رکود بازار و مشکلاتی که برای همه ذینفعان صنعت حمل‌ونقل و علی‌الخصوص شرکت‌های هواپیمایی به وجود آمده؛ تأکید کرده است: مجدداً عنوان می‌شود که بر اساس بخشنامه‌های قبلی نسبت به ابطال بلیت بدون کسر جریمه و پرداخت مبالغ به مسافران و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در اسرع وقت اقدام شود.

بخشنامه

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.