| کد خبر: 215465 |

پرواز ایرلاین‌های ایرانی به ترکیه لغو شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی با اشاره به لغو مجوز پروازهای ترکیه، گفت: لغو بلیت مسافران که پیش از این پیش‌فروش شده بود، برابر مقررات شرکت‌های هواپیمایی انجام می‌شود و مسافران نگران نباشند.

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی با اشاره به لغو مجوز پروازهای ترکیه، گفت: لغو بلیت مسافران که پیش از این پیش‌فروش شده بود، برابر مقررات شرکت‌های هواپیمایی انجام می‌شود و مسافران نگران نباشند.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، رضا جعفرزاده اظهار داشت: در طول دوران شیوع کرونا و توقف پرواز کشورهای مختلف هر کشوری طبق وضعیت بهداشتی خود و کشور طرف مقابل نسبت به برقراری یا رفع محدودیت‌های پروازی تمهیدات مختلف و متفاوتی را اتخاذ می‌کنند.

وی ادامه داد:‌ شب گذشته نیز کشور ترکیه به دلیل شیوع بیماری کرونا برقراری مجدد پروازها را به کشور خود برای برخی کشورها از جمله ایران به تعویق انداخته است.

وی تأکید کرد: این تعویق مجوز پرواز به/ از ایران توسط ترکیه فقط در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شیوع کرونا بوده است و دلیل دیگری نداشته است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی تأکید کرد: کشورها در اتخاذ تصمیمات خود برای باز کردن مرزها بسته به شرایط متفاوت عمل می‌کنند.

جعفرزاده در پاسخ به این سوال که وضعیت بلیت‌های فروخته شده توسط شرکت‌های هواپیمایی در مسیر ترکیه چیست،‌گفت: ‌به هر حال این مجوزها لغو شده است و مسافران می‌توانند نسبت به کنسلی بلیت برابر مقررات شرکت‌های هواپیمایی اقدام کنند و نگرانی نداشته باشند.

بنابر این گزارش، شب گذشته بود که کشور ترکیه اعلام کرد: از ساعت صفر بامداد امروز مجوز پروازهای ایران و افغانستان به ترکیه فعلاً متوقف است در حالی که پیش از این مقرر شده بود از 23 تیر ماه پروازها به این کشور با داشتن سه شرط «‌داشتن تابعیت کشور ترکیه»، «دارا بودن اقامت دائم این کشور» و «داشتن ویزای کاری معتبر کشور ترکیه» انجام شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.