| کد خبر: 201705 |

فرود اضطراری پرواز تهران – بندرعباس در فرودگاه مهرآباد

مدیر کل دفتر بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری از فرود اضطراری پرواز تهران – بندرعباس در فرودگاه مهرآباد خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل دفتر بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری از فرود اضطراری پرواز تهران – بندرعباس در فرودگاه مهرآباد خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن رضایی فر، مدیر کل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری از فرود اضطراری پرواز شماره ٤٠٥٩ شرکت هواپیمایی زاگرس در فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: این هواپیما از نوع هواپیمای MD82 و با علامت ثبت EP-ZAE از تهران به بندرعباس در حال پرواز بود که در ساعت 09:30 صبح شنبه پس از  برخاستن به علت عیب موتور شماره یک ضمن اعلام حالت اضطراری به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

 او با اشاره به این که خلبان با موفقیت هواپیما را فرود آورد، تصریح کرد: بررسی ها نشان از این دارد که در اثر وقوع این حادثه بخش های داخلی موتور صدمه دیده است و باید موتور تعویض شود.

رضایی فر ادامه داد: دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری در رویدادهای مشابه قبلی این نوع هواپیما به شرکت های هواپیمایی پیشنهادات ایمنی را ارائه کرده و دستورات و بخشنامه های لازم از سوی سازمان ابلاغ شده است.

او تاکید کرد: مدیران ارشد شرکت های هواپیمایی باید ضمن همکاری با سازمان، نسبت به اجرای بخشنامه ها اقدام کنند تا از حوادث مشابه پیشگیری شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.