| کد خبر: 199106 |

◄ کاهش تعداد پرواز ایرلاین‌های ایرانی به عراق

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با تاکید بر اینکه پروازهابه عراق کماکان ادامه دارد، گفت: با توجه به کاهش مسافر برخی از شرکت‌های هواپیمایی پروازهای خود را کاهش و یا لغو کرده اند.

تین نیوز

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با تاکید بر اینکه پروازها به عراق کماکان ادامه دارد، گفت: با توجه به کاهش مسافر برخی از شرکت‌های هواپیمایی پروازهای خود را کاهش و یا لغو کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، اخیراً وزارت خارجه ایران با ابراز تأسف از وقوع ناآرامی‌های اخیر در عراق، از زوار ایرانی خواسته سفر خود به عراق را تا آرام شدن شرایط در آن کشور به تأخیر اندازند در همین رابطه مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگو با خبرنگار این شبکه خبری در خصوص آخرین وضعیت پروازها به عراق عنوان کرد: برخی از شرکت‌های هواپیمایی، کماکان پروازهایشان ادامه دارد و برخی نیز پروازهای خود را کاهش و برخی دیگر نیز لغو کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: با توجه به توصیه وزارت امور خارجه مبنی اینکه مسافران سفر خود را به این کشور تأخیر بیندازند، مسافر خروجی به کشور عراق کاهش پیدا کرده است؛ از همین رو  برخی از ایرلاین‌ها پروازهای خود را لغو و یا کاهش داده‌اند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اظهار به اینکه فرودگاه های عراق امن است، تصریح کرد: در هر صورت پروازها همچنان به این کشور توسط برخی از ایرلاین‌ها ادامه دارد و ممنوعیت خاصی برای پرواز وجود ندارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.