| کد خبر: 183288 |

مدیرعامل جدید آسمان:

◄ باید از خروج نیروهای متخصص آسمان جلوگیری کنیم

بعداز ظهر روز گذشته (12 اسفندماه) مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید هواپیمایی آسمان با حضور علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، فرزانه شرفبافی مدیرعامل ایران‌ایر، ولی آذروش مدیرعامل آتیه صبا و جمعی از کارکنان شرکت آسمان برگزار شد.

تین نیوز

بعدظهر روز گذشته (12 اسفندماه) مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید هواپیمایی آسمان با حضور علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، فرزانه شرفبافی مدیرعامل ایران ایر، ولی آذروش مدیرعامل آتیه صبا و جمعی از کارکنان شرکت آسمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمد گرجی در این مراسم عنوان کرد: از این‌که 35 سال بنده را با تمام بی‌تجربگی‌ها و بد مدیریتی‌ها تحمل کردید تشکر و قدرانی می‌کنم.

او گفت: از روزی که بنده در شرکت آسمان از مکانیکی هواپیما کار خود را آغاز کردم و سپس سر شیفت و بعد سرپرست و  مدیرکل شدم و امروز  قرار است از مدیرعامل خداحافظی کنم از این‌که بنده را در طی این سال‌ها کمک کردید تشکر می‌کنم.

گرجی با بیان این‌که بنده از آقای قادری که قبول مسئولیت کردند و این مسئولیت سنگین را پذیرفتند تشکر می‌کنم، تصریح کرد: لازم است که برای جوان‌ها راه را باز کنیم و امیدوارم مدیرعامل جدید هواپیمایی آسمان زمینه‌ساز رشد و توسعه این شرکت شوند.

در ادامه این مراسم قادری سرپرست شرکت هواپیمایی آسمان در سخنرانی کوتاهی عنوان کرد: بنده از خداوند یاری می‌طلبم تا بتوانم با همیاری همکارانم در آسمان در راستای اهدافی که برای رشد و توسعه این شرکت تعریف شده گام بردارم.

وی ضمن قدردانی از زحمات گرجی تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم بهره‌وری این شرکت را بالا ببریم و از خروج نیروهای متخصص جلوگیری کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.