| کد خبر: 176266 |

◄ صدور مجوز پروازهای برنامه‌ای و فوق‌العاده برای ایام اربعین

صدور مجوز پروازهای برنامه‌ای و فوق‌العاده برای ایام اربعین به 744 پرواز رسید.

تین نیوز

مدیر روابط‌عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور مجوز 744 پرواز برنامه‌ای و فوق‌العاده در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده اظهار کرد: بنا به درخواست شرکت های هواپیمایی ایرانی و العراقیه 744 مجوز پرواز رفت‌وبرگشت به صورت برنامه‌ای و فوق‌العاده به مقاصد نجف و بغداد برای ایام اربعین صادرشده است.

وی افزود: از این تعداد 512 مجوز به صورت فوق‌العاده صادرشده که 87 مجوز برای شرکت هواپیمایی العراقیه و 425 مجوز برای شرکت های ایرانی صادرشده است.

جعفرزاده بابیان این‌که هرگونه تخلف احتمالی در کم‌ترین زمان ممکن اعمال قانون خواهد شد، گفت: تاکنون شکایات مردمی در رابطه با ایجاد مشکل در پروازهای اربعین به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال نشده و گزارشاتی که دفتر نظارت سازمان در رابطه با گران‌فروشی به آن دست یافتند منجر به بسته شدن چند سایت فروش بلیت و تعلیق سه‌ماهه یک دفتر شده است.

مدیر روابط‌عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، تصریح کرد: هم‌چنین در خصوص ارسال گزارشات مردمی نیز، به کم‌تر از سه مورد می‌توان اشاره کرد که طبق گزارش دفتر شکایات سازمان مورد رسیدگی قرارگرفته است.

وی بابیان این‌که سازمان هواپیمایی کشوری آماده صدور مجوز برای شرکت‌هایی هواپیمایی به صورت فوق‌العاده است، از متقاضیان سفر اربعین خواست که توجهی به نرخ‌های برخی از سایت های غیر مجاز برای افزایش قیمت بلیت هواپیما نداشته و مراکز معتبر را از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir و یا سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی به نشانی www.aira.ir دنبال کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.