| کد خبر: 176060 |

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

◄ تجربه غنی اسلامی در حوزه هوانوردی

تجربه غنی اسلامی در حوزه هوانوردی می‌تواند در شرایط فعلی برای صنعت راه گشا باشد.

تین نیوز

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، اسلامی را یک مدیر کلان‌نگر توصیف کرد و گفت: تجربه غنی وی در حوزه هوانوردی می‌تواند در شرایط فعلی برای این صنعت راهگشا باشد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، علی عابدزاده بابیان این‌که مدت مدیری است با محمد اسلامی آشنایی دارد، درباره صلاحیت او برای تصدی وزارت راه و شهرسازی گفت: اسلامی مدیر کلان نگریست و تجربه کاری با بخش‌های مختلف حاکمیت را دارد. هم‌چنین به دلیل حضور در شورای عالی هواپیمایی و شورای عالی شهرسازی، با رسالت‌ها و ساختارهای وزارت راه و شهرسازی تا حدود بسیار زیادی آشناست.

وی ادامه داد: آقای اسلامی هم در حوزه هوایی تجربه غنی دارد و هم در حوزه شهرسازی و مدیریت پشتیبانی دفاعی فعالیت اثربخشی داشته است.

عابدزاده درباره تاثیر انتخاب اسلامی به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی بر صنعت حمل‌ونقل هوایی گفت: ازآنجاکه مهندس اسلامی در شورای هواپیمایی حضورداشته است، در وضع استراتژی‌های اخیر حمل‌ونقل هوایی نقش داشته و در جریان تمام مشکلات و راهکارها هست.

وی افزود: به نظر من وی با کم‌ترین مشکل قادر به ادامه روند توسعه حمل‌ونقل هوایی است، چراکه هم در زمینه صنعت هواپیمایی و ساخت هواپیما و هم در زمینه صنعت حمل‌ونقل تجربه دارد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به تجربه اسلامی در حوزه ساخت هواپیما اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط تحریم و تجربه و باور مهندس اسلامی به ساخت، عملکرد وی می‌تواند در این مقطع راهگشا باشد. علی‌الخصوص با توجه به اطلاعات غنی که در زیرساخت‌های تکنیکی وزارت دفاع دارد.

وی ادامه داد: برنامه‌ها و سیاست‌های توسعه‌ای صنعت حمل‌ونقل هوایی در جنبه‌های مختلف، مانند ایجاد نظام‌نامه‌ها و روش‌ها، مسائل فنی و عملیاتی که در طول پنج سال اخیر به اجرا گذاشته‌شده، رشد قابل‌ملاحظه‌ای در صنعت حمل‌ونقل هوایی را نتیجه داده است. آقای مهندس اسلامی همین مسیر را دنبال خواهد کرد و می‌توانیم امیدوار باشیم در این شرایط سخت، خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه دهیم.

عابدزاده در ادامه گفت: جو مجلس در خصوص انتخاب آقای اسلامی مثبت است. در کمیسیون‌های مختلف با ایشان حضور داشتم و شاهد بودم نماینده‌ها از این انتخاب استقبال می‌کردند. با توجه به اینکه در سال‌های اخیر وی هیچ‌گونه مشکلی در مدیریت خود نداشته است، در مجلس با استقبال خوبی مواجه شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.