| کد خبر: 172547 |

◄ سازمان هواپیمایی آمار پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت‌خانه را اصلاح کرد

صبح امروز خبری در تین نیوز منتشر شد مبنی بر «تناقض در آمار پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی با سخنان وزیر/ بلاخره سهم چارتر چقدر است؟»

تین نیوز

صبح امروز خبری در تین نیوز منتشر شد مبنی بر «تناقض در آمار پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی با سخنان وزیر/ بلاخره سهم چارتر چقدر است؟»

در خبر تین نیوز آمده بود پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از قول وزیر راه و شهرسازی از سهم 70‌درصدی پروازهای چارتری خبر داده است که خبرگزاری دولت و سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده‌اند که تنها 30 درصد پروازها چارتری است.

شرکت‌های هواپیمایی بیش از 70‌درصد بلیت هواپیما را به صورت غیر چارتری و تابع مقررات تغییر و ابطال ارائه می‌کنند؛ این سخنان سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری است که حدود یک هفته گذشته در سایت این سازمان منتشر شد.

در حالی رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی تنها 30 درصد پروازهای داخلی ایران را چارتری اعلام می‌کند که پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در گزارشی از جلسه روز گذشته عباس آخوندی با جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون عمران مجلس، به نقل از وزیر راه و شهرسازی آورده است: سهم چارتر شدن بلیت‌ها هشتاد درصد بود که امروز این سقف به هفتاد درصد رسیده و به‌زودی با هماهنگی انجمن صنفی شرکت‌های هواپیمایی این سهم باز هم کاهش خواهد یافت.

بر همین اساس سازمان هواپیمایی کشوری در این رابطه توضیحاتی ارائه داده است.

رضا جعفر زاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به انتشار آمارهای متفاوت در خصوص میزان پروازهای چارتری، اعلام کرد: انچه که به نقل از وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران در رسانه ها نقل شده است به این صورت اصلاح می‌شود که بیش از 70 درصد بلیت هواپیما به صورت غیرچارتری و  30 درصد چارتری در حال حاضر ارائه می‌شود.

وی یاداوری کرد: با سیاست‌های سازمان هواپیمایی کشوری روند ارائه بلیت هواپیما به صورت چارتر کاهش یافته است. به طوری که در حال حاضر کمتر از 30 درصد پروازها چارتری به متقاضیان ارائه می‌شود و این روند همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.