| کد خبر: 172510 |

◄ تناقض در آمار پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی با سخنان وزیر/ چارتر‌ی‌ها 30 درصد هستند یا 70 درصد؟

در حالی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از قول وزیر راه و شهرسازی از سهم 70 درصدی پروازهای چارتری خبر داده است که خبرگزاری دولت و سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده‌اند که تنها 30 درصد پروازها چارتری است.

تین نیوز

در حالی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از قول وزیر راه و شهرسازی از سهم 70 درصدی پروازهای چارتری خبر داده است که خبرگزاری دولت و سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده‌اند که تنها 30 درصد پروازها چارتری است.

به گزارش تین‌نیوز، شرکت‌های هواپیمایی بیش از 70‌درصد بلیت هواپیما را به صورت غیر چارتری و تابع مقررات تغییر و ابطال ارائه می‌کنند؛ این سخنان سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری است که حدود یک هفته گذشته در سایت این سازمان منتشر شد.

در حالی رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی تنها 30 درصد پروازهای داخلی ایران را چارتری اعلام می‌کند که پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در گزارشی از جلسه روز گذشته عباس آخوندی با جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون عمران مجلس، به نقل از وزیر راه و شهرسازی آورده است: سهم چارتر شدن بلیت‌ها هشتاد درصد بود که امروز این سقف به هفتاد درصد رسیده و به‌زودی با هماهنگی انجمن صنفی شرکت‌های هواپیمایی این سهم باز هم کاهش خواهد یافت.

در حالی این تناقض بین آمارهای سایت خبری وزارت راه و شهرسازی و سخنان وزیر راه و شهرسازی در خصوص سهم چارتری در پروازهای داخلی وجود دارد، خبرگزاری دولت این آمارها را به نقل از عباس آخوندی به گونه ای دیگر یعنی مطابق با آمارهای سازمان هواپیمایی کشوری (30 درصد پروازها چارتری است) منتشر کرده است و اکنون با گذشت بیش از چهار ساعت از انتشار، هنوز پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی این آمارها را تغییر نداده که همین مساله باعث ایجاد ابهاماتی شده است.

photo_2018-08-29_09-39-19

 

photo_2018-08-29_09-59-14

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • Amir 0 0

    مشکل از خبرگزاری صدا و سیما بود که از اول آمار اشتباه زد و پایگاه بدون بررسی که جای تأسف داره اونو منتشر میکنه