| کد خبر: 167826 |

◄ امضا سند همکاری‌های حمل و نقل هوایی بین ایران و قرقیزستان

سند همکاری‌های حمل و نقل هوایی میان ایران و قرقیزستان به امضا رسید.

تین نیوز

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از گسترش همکاری‌های حمل‌ونقل هوایی میان ایران و قرقیزستان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از گسترش همکاری‌های حمل‌ونقل هوایی ایران و قرقیزستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای سیاست ریاست جمهوری مبنی بر توسعه و گسترش روابط با کشورهای آسیای میانه، سند همکاری‌های حمل‌ونقل هوایی توسط معاونان سازمان هواپیمایی کشوری ایران و قرقیزستان به امضا رسید.

وی افزود: "جونو شالیف" معاون رئیس هواپیمایی کشوری قرقیزستان که به همراه هیاتی به ایران سفرکرده است در دیدار با علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خواستار گسترش روابط بیشتر و همکاری‌های حمل‌ونقل هوایی با ایران شد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: در این دیدار در خصوص بهره‌برداری از پرواز به نقاط ثالث نیز مذاکراتی انجام و مقرر شد تا سقف هفت پرواز برنامه‌ای به صورت هفتگی بین دو کشور انجام شود.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: علاوه بر مفاد فوق؛ همکاری در زمینه راه‌اندازی پرواز مستقیم شرکت‌های هواپیمایی طرفین، پذیرش شرکت هواپیمایی SKY KG AIRLINE توسط سازمان هواپیمایی کشوری ایران در جهت همکاری مشترک با شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و راه‌اندازی پرواز برنامه‌ای، تبادل متون ماده 83 مکرر در جهت تعیین حدود و اختیارات شرکت‌های هواپیمایی اجاره‌دهنده و اجاره‌کننده هواپیما مورد مذاکره قرار گرفت.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.