| کد خبر: 156338 |

◄ فرودگاه نجف به وعده‌های خود عمل نکرد

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه فرودگاه نجف به وعده‌های خود در مذاکرات قبلی عمل نکرد، گفت: این موضوع یک بحث سیاسی نیست بلکه یک بحث تجاری میان خطوط هوایی ایران با فرودگاه نجف است.

تین نیوز

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه فرودگاه نجف به وعده‌های خود در مذاکرات قبلی عمل نکرد، گفت: این موضوع یک بحث سیاسی نیست بلکه یک بحث تجاری میان خطوط هوایی ایران با فرودگاه نجف است.

علی عابدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز در خصوص لغو پروازهای شرکت‌های هواپیمایی به فرودگاه نجف، توضیح داد: با توجه به اینکه خدمات هلندینگ و سوخت در فرودگاه نجف حدوداً دو  برابر کشورهای اروپایی است و این امر به هیچ عنوان برای شرکت‌های هواپیمایی به‌صرفه نیست به همین جهت ایرلاین‌ها تصمیم گرفتند پروازهای خود را به این فرودگاه متوقف کنند.

وی در ادامه مطلب فوق افزود: شرکت‌های هواپیمایی قطعاً آماده مذاکره با فرودگاه نجف برای برطرف شدن مشکل به وجود آمده هستند و اگر فرودگاه نجف با ایرلاین‌ها ایرانی همکاری کند شرکت‌های هواپیمایی پروازهای خود را به این فرودگاه از سر خواهند گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه«چندی پیش نیز شرکت‌های هواپیمایی به دلیل ذکر شده پروازهای خود را به این فرودگاه قطع کردند، چرا سازمان هواپیمایی کشوری برخورد قاطعی برای حل این مشکل از خود نشان نداده است؟» گفت: فرودگاه‌ نجف در مذاکراتی که در گذشته صورت گرفت به وعده‌‌هایی داد ولی در ادامه به وعده‌های خود عمل نکرد در همین راستا شرکت های هواپیمایی مجدد تصمیم گرفتند پروازهای خود را قطع کنند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه این موضوع یک بحث سیاسی نیست، اظهار کرد: ما مشکل سیاسی با عراق نداریم و دولت عراق دوست ما است و این مشکل یک بحث تجاری میان خطوط هوایی ایران با فرودگاه نجف است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.