| کد خبر: 144977 |

به مناسبت هفته دولت؛

آغاز فرآیند صدور گواهینامه های پرسنل فنی بر اساس مقررات Part-66

مدیرکل دفتر گواهینامه ها، امتحانات و امور پزشکی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به مناسبت هفته دولت فرآیند صدور گواهینامه های پرسنل فنی بر اساس مقررات Part-66 آغاز شد.

تین نیوز

مدیرکل دفتر گواهینامه ها، امتحانات و امور پزشکی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به مناسبت هفته دولت فرآیند صدور گواهینامه های پرسنل فنی بر اساس مقررات Part-66 آغاز شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، محمود رضا روحانی گفت: گواهینامه های پرسنل فنی در قالب فرمت جدید و همراستا با استاندارهای بین المللی و رویه های مرسوم دنیا تهیه و به متقاضیان ارایه می شود.

وی افزود: با انجام این کار یک گام دیگر در راستای یکنواخت سازی رویه ها و فرآیندها که از اهداف اصلی سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری (ایکائو) است در صنعت هوانوردی کشور برداشته شد.

روحانی تصریح کرد: همچنین به منظور ارتقای کیفیت فرایند ثبت داده های پروازی با هدف ارتقای ایمنی هوانوردی، دوره آشنایی با نحوه پرکردن لاگ بوک خلبانی بر اساس مقررات جدید Aircrew با حضور نمایندگان مراکز آموزش خلبانی در دفتر گواهینامه ها امتحانات و امور پزشکی برگزار شد.

مدیرکل دفتر گواهینامه ها، امتحانات و امور پزشکی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: در این دوره آموزشی نکات ضروری به منظور تطابق با الزامات جدید به مراکز آموزش منتقل و به ابهامات موجود پاسخ داده شد.

روحانی با بیان اینکه مقررات جدید Aircrew از اردیبهشت ماه سال جاری ابلاغ و اجرایی شده است افزود: گواهینامه های پرسنل تعمیر و نگهداری با فرمت جدید به 2 نفر از پرسنل صنعت اعطا شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.