| کد خبر: 248324 |

بیش‌از ۶۷ هزار تردد مسافری در پایانه مرزی ریمدان سیستان و بلوچستان ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از تردد بیش‌از ۶۷ هزار و ۷۵۸ مسافر در سالجاری از این پایانه مرزی در جنوب استان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از تردد بیش از ۶۷ هزار و ۷۵۸ مسافر در سالجاری از این پایانه مرزی در جنوب استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، جلال الدین قادری اظهارداشت: از مجموع ترددهای این مدت در پایانه مرزی ریمدان ۴۵ هزار و ۹۱۸ نفر ورودی و ۲۱ هزار و ۸۴۰ نفر نیز خروجی به کشور پاکستان به ثبت رسیده است.
وی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان با توجه به اینکه توسعه و ساماندهی پایانه های مرزی به عنوان مبادی ورود و خروج به کشورهای دوست و همسایه از اهمیت بالایی برخوردار است طرح های عمرانی مختلفی نظیر احداث ۱۷۵۰ متر مربع سایبان در محوطه پایانه، ۶۰ چشمه سرویس بهداشتی و دوش حمام، نصب مخازن تامین آب بهداشتی، نصب آیس بانک ها برای تامین آب سرد به ظرفیت ۱۰ هزار لیتر، استقرار تعداد قابل توجه مه پاش ثابت و سیار در سایبان ها، استقرار بوفه و فروشگاه مواد غذایی، راه اندازی ۱۰ لاین و گیت گذرنامه را به منظور تسهیل ورود و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران پاکستانی در اولویت کاری خود قرار داده که نتیجه آن ورود خیل عظیم زوار پاکستانی در اربعین حسینی به کشور بود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پایانه مرزی ریمدان ظرفیت و توانمندی مناسبی برای صادرات و واردات کالا، انتقال زائران پاکستانی و گردشگران و مسافران دارد و از آنجایی که فاصله آن تا بندر گوادر پاکستان حدود ۷۰ کیلومتر است اتباع کشور دوست و همسایه می توانند از این مسیر به دشتیاری و چابهار و سپس از طریق ناوگان زمینی و هوایی به شهرهای مذهبی و مناطق تفریحی و گردشگری ایران سفر کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.