| کد خبر: 247851 |

بیش از چهار میلیون تن کالا امسال توسط ناوگان جاده ای کرمانشاه جابجا شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در ۶ ماه سپری شده از سال‌ جاری چهار میلیون و ۴۸۲ هزار تن کالا از مبدا استان کرمانشاه توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای جابجا شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در ۶ ماه سپری شده از سال جاری چهار میلیون و ۴۸۲ هزار تن کالا از مبدا استان کرمانشاه توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای جابجا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، «فریبرز کرمی» روز افزود: از ابتدای سال جاری ۲۶۵ هزار و ۷۲۵ نسخه حوله صادر و تعداد بارنامه ها صادر شده نیز ۲۸۵ هزار نسخه است و صدور بارنامه الکترونیکی به منظور امنیت جابجایی حمل و نقل کالا، بهبود استانداردهای حمل بار، افزایش ایمنی و کاهش تلفات جاده ای، برقراری عدالت توزیع بار در ایجاد سامانه بارنامه برخط و یا همان الکترونیکی شدن صدور بارنامه به عنوان یک تحول در حوزه حمل و نقل جاده ای نیز در حال انجام است.

وی گفت: بیشتر تناژ جابجایی کالا در سطح استان مربوط به شهرستان کرمانشاه با ۲ میلیون و ۷۹۶ هزار تن است و در استان کرمانشاه به دلیل دارا بودن ۲ کارخانه سیمان از عمده بار استان به اقصی نقاط کشور و پایانه های مرزی سیمان کیسه ای و فله ای با تناژ ۸۷۲ هزار تن کالای اصلی جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اظهار کرد: ۱۰ کالای عمده حمل شده در سطح استان کرمانشاه شامل سیمان بصورت کیسه ای و فله، کلینگر، اوره، پلی اتیلن، خاک معدنی، سنگ سنگبری، گازوئیل، مازوت و کنجاله است. 

کرمی در پایان افزود: رسیدگی به تخلفات حوزه حمل و نقل کالا در قالب کمیسیون های ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ با نظارت ویژه بر عملکرد شرکت های حمل و نقل توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه انجام می شود و هموطنان، رانندگان و صاحبان کالا می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راهاصلی، روستایی و فرعی دارد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها