| کد خبر: 247097 |

تخصیص لاستیک به مالکان ناوگان اتوبوسی در طرح جابجایی زائران اربعین

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از تخصیص دو تا شش حلقه لاستیک تشویقی به مالکان ناوگان اتوبوسی فعال در طرح جابه جایی زائران اربعین خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از تخصیص دو تا شش حلقه لاستیک تشویقی به مالکان ناوگان اتوبوسی فعال در طرح جابه جایی زائران اربعین خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا شهرکی، معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از تخصیص لاستیک تشویقی به مالکان ناوگان اتوبوسی فعال در طرح جابه جایی زائران اربعین خبر داد و گفت: به منظور ایجاد انگیزه و ترغیب مالکان و رانندگان ناوگان اتوبوسی فعال در طرح جابجایی زائران اربعین، در قالب طرح تشویقی، دو حلقه و حداکثر تا سقف شش حلقه لاستیک اختصاص می یابد.

وی افزود: به منظور ایجاد انگیزه در مالکان و رانندگان ناوگان اتوبوسی در جهت مشارکت حداکثری و فعالانه در امر خطیر جابه جایی زائران اربعین حسینی، قریب به ۳۰ هزار حلقه لاستیک در سایزهای مورد نیاز اتوبوس ها، با پیگیری های این سازمان و مساعدت مجموعه وزارت صمت تخصیص داده شده و در سامانه توزیع لاستیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به آدرس: http://tire.rmto.ir بارگذاری شده است.

شهرکی در ادامه اظهار کرد: به مالکان ناوگان اتوبوسی که از مورخ هفتم شهریورماه با دریافت صورت وضعیت عادی در مسیرهای اربعین مشارکت و حضور تاثیرگذار داشته اند، به ازای هر سه هزار کیلومتر پیمایش معادل دو حلقه و حداکثر تا سقف شش حلقه تخصیص داده می شود.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، معاون حمل و نقل این سازمان خاطرنشان کرد: مالکان ناوگان اتوبوسی مذکور می توانند با مراجعه به ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ها در سراسر کشور و دریافت حواله مربوطه نسبت به خرید لاستیک های مدنظر از مراکز توزیع تعیین شده که پوشش دهنده کل کشور هستند، اقدام کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.