| کد خبر: 241376 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان:

۲۴۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در استان سمنان بازدید شد

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، گفت: از ابتدای طرح نوروزی یعنی ۲۵ اسفند ماه سال قبل تا چهارم فروردین ماه دو هزار و ۴۰۰ وسیله نقلیه عمومی در استان بازدید و رصد شده است.

به گزارش تین نیوز، احسان منصور کیایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه طرح نوروزی ۱۴۰۱ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای علاوه بر گشت‌های خود، نظارت بر سیستم حمل و نقل عمومی را نیز بر عهده دارد، بیان کرد: از ابتدای طرح یعنی ۲۵ اسفند ماه سال قبل تا چهارم فروردین ماه سال جاری دو هزار و ۴۰۰ دستگاه خودروی حمل و نقل عمومی در راه‌های استان مورد رصد و بازرسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تمام نکات ایمنی، بهداشتی، استفاده از ماسک، سلامت خودرو و.... مورد بازرسی و رصد قرار می‌گیرد، ابراز کرد: حاصل این بازدیدها ۱۵۰ مورد اعمال قانون بود که برای عدم تکرار شدن تخلفات صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه این اداره کل اکیپ‌های گشت را نیز در راه‌های استان برای ایام نوروزی به کار گرفته است، تاکید کرد: هدف این گشت‌ها کنترل سفرهای نوروزی و رعایت ظرفیت‌های سرویس دهی توسط شرکت‌های مسافری، نظارت بر سوار کردن و پیاده کردن مسافران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در نهایت سلامت مسافران و سفر ایمن است.

منصور کیایی با بیان اینکه ۵۰ گشت راهداری و ترابری در طرح نوروزی ۱۴۰۱ استان سمنان به کارگیری شده تا بتوانیم راه‌های استان را پوشش دهیم، بیان کرد: این طرح تا پانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طبق ابلاغیه صادره از سوی وزارتخانه بکارگیری ناوگان عمومی فاقد شرایط لازم ممنوع است لذا اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان برای تأمین امنیت مسافران نوروزی به صورت شبانه روزی در راه‌های استان حضور داشته و از حریم راه و مسافران محافظت می‌کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.