| کد خبر: 239345 |

◄ تردد در همه محورهای اصلی لرستان برقرار است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه تردد در همه محورهای اصلی لرستان به‌جز لاین رفت آزادراه خرم‌آباد - پل زال برقرار است، از انسداد راه ۸۰ روستا خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه تردد در همه محورهای اصلی لرستان به‌جز لاین رفت آزادراه خرم‌آباد - پل زال برقرار است، از انسداد راه ۸۰ روستا خبر داد.

به گزارش تین نیوز، عباس شرفی ظهر یکشنبه در این زمینه به رسانه‌ها گفت: باوجود بارش برف و کولاک در ۴۸ ساعت گذشته، تردد در همه محورهای اصلی و شریانی استان به‌جز لاین رفت آزادراه خرم‌آباد - پل زال برقرار است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: بااینکه از عصر روز جمعه شاهد بارش گسترده باران و برف در تمام شهرستان‌های استان هستیم اما با حضور به‌موقع تیم‌های راهداری و برف‌روبی و نمک‌پاشی محورها، در حال حاضر همه محورهای اصلی و شریانی به‌جز لاین رفت آزادراه خرم آباد-پل زال که به دلیل بارش تخریب‌شده، باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وی با بیان اینکه ۳۸ تیم راهداری از عصر جمعه ۲۴ دی در گردنه‌ها و محورهای برف‌گیر مستقر و مشغول خدمت‌رسانی هستند، افزود: با توجه به اولویت راه‌های اصلی، برف‌روبی محورهای روستایی شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، دورود، ازنا، الیگودرز، سلسله و دلفان از صبح امروز آغازشده است.

شرفی ادامه داد: در شهرستان الیگودرز با تلاش گسترده همکاران دیروز راه ۱۰۰ روستا باز شد اما کولاک شدید مانع برف‌روبی کامل گردنه «گله بادوش» شد که به‌محض قطع کولاک حتماً در اسرع وقت برف‌روبی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان افزود: تا شب گذشته تقریباً همه راه‌های روستایی بازگشایی شد اما به دلیل کولاک راه ارتباطی ۸۰ روستا مجدد مسدود شد.

شرفی با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی تیم‌های راهداری خاطرنشان کرد: با عنایت به پیش‌بینی ادامه بارش‌ها در عصر امروز و گستردگی حوزه، همکاران در تلاش هستند تا حد امکان نسبت به بازگشایی راه‌های روستایی تسریع کنند.

وی تأکید کرد: مردم از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورت سفر حتماً تجهیزات ایمنی، زنجیر چرخ، لباس گرم و پتو، جیره خشک و … همراه داشته باشند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.