| کد خبر: 236287 |

◄ پیگیری دغدغه‌های صنوف حمل‌ونقل مسافر

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: مشکلات صنوف حمل‌ونقل مسافر استان احصاء شده و پیگیر دغدغه‌های آن‌ها هستیم.

تین نیوز

عباس شرفی در نشست هم‌اندیشی با صنوف حمل‌ونقل مسافر لرستان با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی آن‌ها در خدمت‌رسانی به مردم در ایام کرونا و جابجایی زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: با توجه به رشد روزافزون وسایل نقلیه شخصی و کاهش اقبال به حمل‌ونقل عمومی و از سوی دیگر مشکلات و محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا و تحمیل خسارات فراوان به حمل‌ونقل مسافر، با تلاش کارشناسان مجموعه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، مشکلات فعالان این حوزه، احصاء شده و پیگیری دغدغه‌های آن‌ها هستیم.

به گزارش تین نیوز، وی خاطرنشان کرد: برای تحقق اهداف توسعه بخش حمل‌ونقل عمومی و ترغیب مردم به استفاده از این ظرفیت، باید کیفیت خدمات را ارتقا دهیم.

میثم قدمی معاون حمل‌ونقل این اداره‌کل نیز از پیگیری‌ها برای ارتقای سطح کیفی پایانه‌های مسافر استان خبر داد و افزود: در جلساتی با شهرداران سراسر استان، موضوع ارتقای سطح خدمات پایانه‌های مسافر در حال پیگیری است.

وی با تأکید بر ضرورت ارتقای خدمات و ایمنی ناوگان اتوبوس خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت آزادراه خرم‌آباد _بروجرد در کاهش زمان، سوخت و هزینه سفر، انتظار می‌رود پلیس و دستگاه‌های ذی‌ربط ممنوعیت تردد اتوبوس‌ها از این آزادراه را لغو کنند.

گفتنی است، در این جلسه فعالان و صنوف حمل‌ونقل مسافر استان به بیان دغدغه‌های خود پرداختند و پلیس‌راه استان نیز نسبت به پیگیری مجوز تردد در آزادراه خرم‌آباد_بروجرد و سایر دغدغه‌های این قشر زحمتکش قول مساعد داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.