| کد خبر: 229613 |

◄ ۲۲ کیلومتر از راه‌های مازندران پارسال روشن شد

اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران اعلام کرد که پارسال در ۲۲ کیلومتر از راه‌های استان با هدف ارتقاء ایمنی و کاهش تصادفات و سوانح رانندگی چراغ روشنایی نصب شد.

تین نیوز

 اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران اعلام کرد که پارسال در ۲۲ کیلومتر از راه‌های استان با هدف ارتقاء ایمنی و کاهش تصادفات و سوانح رانندگی چراغ روشنایی نصب شد.

بر اساس تین نیوز به نقل از  روابط عمومی  اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران، ۱۶ و نیم کیلومتر از مسیری که تکلیف روشنایی آنها پارسال مشخص شده مربوط به غرب استان شامل محور ارتباطی کمربندی نوشهر به چالوس به طول  ۱۰و نیم کیلومتر  ، محور نور - چمستان به طول پنج کیلومتر و محور نوشهر - رویان به طول یک کیلومتر بوده است.

پنج کیلومتر و نیم باقی مانده از انجام عملیات روشنایی هم مربوط به منطقه مرکزی مازندران شامل کمربندی فریدونکنار به طول یک و نیم کیلومتر ، محور شیرگاه به طول ۲ و نیم کیلومتر، مسیر قصاب کلای بابل نیم کیلومتر ، معلم کلای ساری نیم کیلومتر ، پنبه چوله ساری نیم کیلومتر بود.

راهداری مازندران همچنین از احداث سیستم روشنایی نقطه ای در ۳۵ تقاطع و بریدگی های پر تصادف راه های استان در سال گذشته خبر داد.

دید آسان و دقیق ، امکان تشخیص وسایل نقلیه در فاصله مناسب ، تشخیص بموقع موانع ، علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در محورها از مهم ترین کارکرد سیستم روشنایی جاده ای است.

بر اساس گزارش راهداری مازندران ، در حال حاضر بیش از ۴۲۰ کیلومتر از راه های ارتباطی مازندران دارای روشنایی است.​

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.