| کد خبر: 220561 |

ارزیابی فنی بیش از 19000 ناوگان سنگین حمل و نقل جاده ای درمراکز معاینه فنی استان طی شش ماهه اول سالجاری

معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از مراجعه بیش از 19000 ناوگان سنگین جاده ای به مراکز معاینه فنی استان طی شش ماهه اول سال 1399 خبر داد.

تین نیوز

معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از مراجعه بیش از 19000 ناوگان سنگین جاده ای به مراکز معاینه فنی استان طی شش ماهه اول سال 1399 خبر داد.

به گزارش تین نیوز از سمنان ، محسن لشکری گفت : در طی 6 ماهه اول سالجاری 19063 مورد مراجعه ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی تحت پوشش انجام شده است،

وی با بیان اینکه یکی از علل مهم و حائز اهمیت در تعداد و شدت حوادث جاده ای وجود نقص فنی در ناوگان برون شهری است خاطرنشان کرد: طی این مدت شاخص نسبت تعداد وسایل نقلیه  که در مراجعه اول موفق به اخذ معاینه فنی شده اند 53 درصد بوده است که این آمار نشان دهنده کنترل و نظارت مناسب بر عملکرد این مراکز در سطح استان می باشد.

لشکری  با اشاره به اهمیت و ارزش کار معاینه فنی خودرو در حفظ محیط زیست، ایمنی و امنیت جاده ها گفت : مراکز معاینه فنی خودرو های سنگین به منظور دستیابی به اهدافی مثل  ارتقاء ایمنی در تردد جاده ای ، حفظ محیط زیست از آلودگی ،کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده هادر بخش حمل و نقل عمومی فعالیت می نمایند .

معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با اشاره به افزایش 30 درصدی تعداد مراجعین به مراکز معاینه فنی در شش ماهه اول الجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت :در استان سمنان چهار مرکز معاینه فنی سنگین در شهرستانهای سمنان ، شاهرود ، گرمسار  و دامغان فعالیت می‌کنند و کلیه عملیات مربوط به کنترل وضعیت ناوگان و صدور برگه معاینه فنی بصورت مکانیزه انجام می گیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.