| کد خبر: 199007 |

راهکار راهداری یزد برای جلوگیری از تصادفات بر اثر خواب‌آلودگی راننده

بیش از هشت میلیون و هزار ۵۰۰ تردد در هفت ماهه امسال در محور‌های مواصلاتی استان ثبت شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: بیش از هشت میلیون و هزار ۵۰۰ تردد در هفت ماهه امسال در محور‌های مواصلاتی استان ثبت شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیخانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: در هفت ماهه‌ امسال تردد بیش از هشت میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه وسیله نقلیه سبک و سنگین، به کمک دستگا‌های تردد شمار نصب شده در محور‌های استان، به ثبت رسیده است.

او افزود: براساس آمار در این مدت، بیش از شش میلیون و ۱۵۰ هزار خودروی عبوری از استان مربوط به وسایل نقلیه سبک و بیش از دو میلیون و ۱۵۰ هزار خودروی آن مربوط به وسایل نقلیه سنگین  است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد ادامه داد: بیشترین تردد‌ها در هفت ماهه امسال به ترتیب در محور‌های یزد- اصفهان و بلعکس و مسیر یزد- کرمان و بلعکس به ثبت رسیده است.

 او گفت: محور یزد- شیراز و بلعکس نیز پس از محور‌های مذکور، بیشترین میزان تردد وسایل نقلیه را به خود اختصاص داده است.

او با بیان اینکه شیب شیروانی راه‌های استان اصلاح می‌شود، اظهارداشت: به منظور بهینه سازی عملیات اجرایی، نقاطی از شبکه جاده‌ای که بر اساس تحلیل تصادفات سال‌های گذشته دارای بالاترین آمار واژگونی‌ها بوده، با همکاری پلیس راه استان شناسایی و در اولویت برنامه اصلاح شیب قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد ادامه داد: ایراد و نقص در شیب‌های شیروانی تمام شبکه جاده‌ای استان اعم از روستایی، اصلی و شریانی نیست و ساختار راه‌ها مطابق با استاندارد‌های فنی است، اما به منظور کاهش صدمات تصادفاتی که به دلیل نبود توجه راننده و خواب آلود بودن وی رخ می‌دهد، شیب‌ها اصلاح می‌شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.