| کد خبر: 198676 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد:

اصلاح یک نقطه حادثه خیز در استان یزد

۲ پروژه راهسازی در مهریز بهره برداری شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از اجرای دو پروژه راهسازی در شهرستان مهریز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، علی علیخانی اظهار داشت: دو پروژه بهره برداری شده در شهرستان مهریز در حوزه راه شامل پل روستای ابراهیم آباد و اصلاح هندسی پیچ حادثه خیز کنج‌کوه بوده است.

وی با اشاره به اینکه این دو پروژه طی دو ماه اخیر مورد بهره برداری قرار گرفته است، بیان کرد: این دو پروژه نقش بسیار مهمی در تسهیل عبور و مرور و کاهش تصادفات جاده ای دارد.

علیخانی عنوان کرد: عملیات اجرایی اصلاح پل ابراهیم آباد مهریز در سال جاری در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار گرفته بود که طی دو ماه گذشته انجام و بهره برداری شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد یادآور شد: اصلاح پل آب رو همچنین اصلاح هندسی محور ابراهیم آباد ـ مهریز نیز از پروژه های مهم شهرستان مهریز و مورد تأکید مسئولان و مردم این شهرستان بود که به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ابلاغ شد و با تلاش شبانه روزی پیمانکار و راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهریز عملیات اجرایی آن طی دو ماه گذشته انجام و بهره برداری شد.

علیخانی ادامه داد: عمملیات اجرایی این پروژه در شرایط عدم تخصیص منابع اعتباری لازم و با تلاشها و پشتیبانی های شبانه روزی بدنه فنی تخصصی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام رسید.

وی در مورد اصلاح هندسی نقطه حادثه خیز پیچ کنج‌کوه نیز بیان کرد: این محور از نقاط پر تصادف شهرستان مهریز بود که اصلاح آن در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار گرفت و به مرحله اجرا درآمد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح شامل تعریض پل باکسی، خاکریزی و خاکبرداری، بتن ریزی تکمیلی پل آب رو و در نهایت اجرای لایه های روسازی و روکش آسفالت بود که با تلاش های شبانه روزی مجموعه راهداری شهرستان مهریز به انجام رسید.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی این پروژه طی مدت یک ماه گذشته به صورت امانی و با استفاده از توان فنی و تجهیزاتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان انجام و بهره برداری شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.