| کد خبر: 196890 |

آغازپیش فروش بلیت اتوبوس‌های برون شهری به زائران اربعین در کرمان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان از آغازپیش فروش بلیت اتوبوس‌های برون شهری به زائران اربعین در کرمان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به این مطلب که پیش فروش بلیت اتوبوس‌های برون شهری اربعین به استان‌های مرزی کشور عراق  از اول مهرماه آغاز می‌شود، گفت: بلیت به دو شکل حضوری و اینترنتی (غیرحضوری) توسط شرکت‌های مسافربری فروخته می‌شود که خرید بلیت اینترنتی مشمول  ۱۰ درصد تخفیف می‌شود.  

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سیدعلی حاج سیدعلیخانی گفت: آمادگی برای جابه‌جایی زائران اربعین به وسیله حدود ۳۶۵ دستگاه اتوبوس با عمر کمتر از ۱۵ سال ازمبداء شهرستان‌های شمال استان کرمان فراهم شده، بنابراین در صورت استقبال مردم جهت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری جاده‌ای، امکان استفاده از ۱۳۵ دستگاه اتوبوس دیگر وجود دارد که در این‌صورت تعداد ۵۰۰ دستگاه اتوبوس ویژه، زائران اربعین حسینی را به مرزهای پیش بینی شده منتقل خواهند کرد.

وی در خصوص نرخ جابه‌جایی مسافر در ایام اربعین گفت: برای اعزام زائران دو نوع اتوبوس در پایانه‌های مسافربری استان سرویس دهی می‌کنند که مدل VIP  با نرخ ۲۴۰ هزار تومان و اتوبوس دولوکس بانرخ ۱۳۵ هزارتومان تعیین شده‌اند.

حاج سید علیخانی تصریح کرد: اولویت ما در این سفرها همچون سال قبل ایمنی سفر، رفاه و سلامت زائران از مبداء تا مقصد است که خوشبختانه سال گذشته با تمهیدات انجام شده هیچگونه حادثه ناگواری رخ نداد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان با اشاره به حذف روادید، گفت: پیش بینی می‌شود تردد زائران اربعین حسینی (ع) در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد. همچنین زائرنی که قصد استفاده از سرویس دربستی را دارند درخواست داریم که از مراجعه مستقیم به رانندگان اتوبوس خودداری کرده و صرفا با شرکت‌های مسافربری هماهنگی کنند تا امکان کنترل، نظارت و خدمات‌رسانی مناسب‌تر فراهم آید.

سیدعلیخانی در پایان از مسافران خواست جهت جلوگیری از هرگونه سواستفاده توسط عوامل سودجو یا طرح شکایت از شرکت‌های مسافربری و رانندگان تحت پوشش آنها، مراتب را به شماره سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۳۴۱ اطلاع دهند یا در صورت نیاز می‌توانند از تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها از وضعیت جاده‌های کشور اطلاع حاصل کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.