| کد خبر: 196663 |

آغازپیش فروش بلیت اتوبوس‌های برون شهری به زائران اربعین

آمادگی برای جابه‌جایی زائران اربعین به وسیله حدود ۳۶۵ دستگاه اتوبوس با عمر کمتر از ۱۵ سال ازمبداء شهرستان‌های شمال استان کرمان فراهم شده است.

تین نیوز

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: بلیت به دو شکل حضوری و اینترنتی توسط شرکت‌های مسافربری فروخته می‌شود که خرید بلیت اینترنتی مشمول ۱۰ درصد تخفیف می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سیدعلی حاج سیدعلیخانی، مدیر کل راهداری حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان گفت: آمادگی برای جابه‌جایی زائران اربعین به وسیله حدود ۳۶۵ دستگاه اتوبوس با عمر کمتر از ۱۵ سال ازمبداء شهرستان‌های شمال استان کرمان فراهم شده است.

او افزود: در صورت استقبال مردم جهت استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی مسافربری جاده‌ای، امکان استفاده از ۱۳۵ دستگاه اتوبوس دیگر وجود دارد که در این صورت تعداد ۵۰۰ دستگاه اتوبوس ویژه، زائران اربعین حسینی را به مرز‌های پیش بینی شده منتقل خواهند کرد.

او در خصوص نرخ جابجایی مسافر در ایام اربعین بیان داشت: برای اعزام زائران دونوع اتوبوس در پایانه‌های مسافربری استان سرویس دهی می‌کنند که مدل VIP با نرخ ۲۴۰ هزارتومن و اتوبوس دولوکس بانرخ ۱۳۵ هزارتومان تعیین شده‌اند.

حاج سید علیخانی تصریح کرد: اولویت ما در این سفر‌ها هم چون سال قبل ایمنی سفر، رفاه و سلامت زائران از مبداء تا مقصد  است که خوشبختانه سال گذشته با تمهیدات انجام شده هیچ گونه حادثه ناگواری رخ نداد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان با اشاره به حذف روادید از اربعین امسال، گفت: پیش بینی می‌شود تردد زائران اربعین حسینی در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد. هم چنین زائرینی که قصد استفاده از سرویس دربستی را دارند درخواست داریم که از مراجعه مستقیم به رانندگان اتوبوس خودداری کرده و صرفا با شرکت‌های مسافربری هماهنگی کنند تا امکان کنترل، نظارت و خدمات‌رسانی مناسب‌تر فراهم آید.

سیدعلیخانی از مسافران خواست جهت جلوگیری از هرگونه سواستفاده توسط عوامل سود جو ویا طرح شکایت از شرکت‌های مسافربری و رانندگان تحت پوشش آنها، مراتب را به شماره سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۳۴۱ اطلاع دهند و یادر صورت نیاز می‌توانند با تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها از وضعیت جاده‌های کشور اطلاع تماس بگیرند.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.