| کد خبر: 195670 |

◄ انتخاب رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس به عنوان مدیر نمونه

محمد ناصر زندی فرماندار شهرستان چالوس با ارسال تقدیر نامه‌ای از رئیس و کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چالوس قدردانی کرده و مهدی صفایی رئیس این اداره را به عنوان مدیر نمونه این شهرستان انتخاب کرد.

تین نیوز

محمد ناصر زندی فرماندار شهرستان چالوس با ارسال تقدیر نامه‌ای از رئیس و کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس قدردانی کرده و مهدی صفایی رئیس این اداره را به عنوان مدیر نمونه این شهرستان انتخاب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران، رضا افضلی سرپرست روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اعلام این خبر گفت: در هفته دولت سال جاری فرماندار شهرستان چالوس از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان به‌منظور زحمات و تلاش مضاعف برای بهسازی و حفظ و نگهداری محورهای ارتباطی چالوس با ارسال تقدیرنامه‌ای قدردانی و مهدی صفایی رئیس این اداره به‌عنوان مدیر نمونه انتخاب کرد.

افضلی خاطر نشان ساخت: در همین راستا نیز لوح سپاسی از سوی کامران پولادی فرماندار شهرستان کلاردشت به پاس تلاش‌های خالصانه صفایی به ایشان اهداء شد. 

در بخشی از این لوح تقدیر که به صفایی اهداء شد، آمده است: هفته دولت فرصت مناسبی است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز دولت و در راس آن‌ها شهیدان رجایی و با هنر به‌عنوان الگوهای جاودان خدمت از همه کارکنانی که با اخلاق اسلامی در جهت تکریم ارباب رجوع در عرصه خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم شریف و در راستای اقتدار و عزت میهن اسلامی، خالصانه و صادقانه تلاش می‌نمایند به نحو شایسته‌ای قدردانی شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.