| کد خبر: 167501 |

محور کندوان مه آلود و ترافیک نیمه سنگین است

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت که در زمان حاضر جاده کندوان مه آلود و ترافیک در مسیرجنوب به شمال نیمه سنگین است.

تین نیوز

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت که در زمان حاضر جاده کندوان مه آلود و ترافیک در مسیرجنوب به شمال نیمه سنگین است.

به گزارش تین‌نیوز، مهدی صفایی گفت : هم اکنون ترافیک در بخشی هایی از محدوده های پل زنگوله ، سیاه بیشه ، هزارچم و شهر مرزن آباد سنگین و در بخش های دیگر هم نیمه سنگین است.

وی از رانندگان خواست با توجه به مه شدید و نبود دید مناسب به همراه ترافیک نیمه سنگین در مسیر، با صبر و حوصله و رعایت سرعت مطمئن رانندگی کنند و تمامی وسایل مورد نیاز را نیز به همراه داشته باشند.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس همچنین از آمادگی سه تیم راهداری در مسیر 80 کیلومتری این جاده در دهنه شمال تونل کندوان ، ولی آباد و پل زغال در این مسیر خبر داد که در صورت نیاز وارد عمل خواهند شد.

مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را مه آلود اعلام کرد و گفت : در زمان کنونی درجه حرارت این منطقه 10 درجه سانتی گراد و دید افقی 200 متر است.

کرمعلی اسدی افزود : با توجه به ورود سامانه بارشی به منطقه، امروز شاهد آغاز بارش باران همراه با وزش باد در منطقه خواهیم بود.

* جاده کندوان امروز یکطرفه می شود

بر اساس اعلام پلیس راه مازندران عصر امروز (یکشنبه ) جاده کندوان به سمت مازندران یکطرفه می شود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 امروز تا 2 بامداد فردا (دوشنبه ) از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 2 بامداد فردا از کرج به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد شد.

حدود 80 کیلومتر از مسیر 160 کیلومتری جاده کوهستانی چالوس - کرج(کندوان) جزء حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز است که بیش از 15 تونل کوچک و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد.

مازندران حدود 11 هزار کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد و سالانه 400 میلیون تردد خودرویی در جاده های انجام می شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.