| کد خبر: 172492 |

◄ انجام عملیات روکش آسفالت محور روستایی طویر-ناتر شهرستان چالوس

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان چالوس، از روکش آسفالت محور روستایی «طویر-ناتر» به طول 6/1کیلومتر این شهرستان بااعتباری بالغ‌بر 2000 میلیون ریال خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان چالوس، از روکش آسفالت محور روستایی «طویر-ناتر» به طول 6/1کیلومتر این شهرستان بااعتباری بالغ‌بر دوهزار میلیون ریال خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران، مهدی صفایی ضمن اشاره به این مطلب افزود : نگهداری و ایمن‌سازی راه روستایی به‌عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت‌ها و وظایف سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را تشکیل می‌دهد که شامل حفظ و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم، شانه‌سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی و... است.

ازاین‌رو این اداره اقدامات گسترده‌ای را درزمینه ایمن‌سازی و بهسازی راه‌های روستایی و ییلاقی چالوس انجام داده است که ازجمله می‌توان به روکش آسفالت راه روستایی «طویر-ناتر» به طول 6/1کیلومتر و با هزینه‌ای بالغ‌بر دو هزار میلیون ریال اشاره نمود.

 صفایی افزود: با بهسازی و ایمن‌سازی محور روستایی مذکور تعداد 91خانوار از نعمت راه ایمن و استاندارد بهره‌مند شدند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان چالوس، گفت: طول کل محور « طویر-ناتر» 20کیلومتر بوده که در سال‌های گذشته 15کیلومتر آن روکش آسفالت شده و بهسازی آن به‌عنوان یکی از مهم‌ترین راه‌های روستایی شهرستان چالوس با جاذبه گردشگری در دستور کار این اداره قرار دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.