| کد خبر: 195123 |

بیش از ۸۶۰ هزار مسافر در استان اردبیل جابه‌جا شد

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجایی بیش از ۸۶۰ هزار مسافر در پنج ماه امسال در این استان خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از جابه‌جایی بیش از ۸۶۰ هزار مسافر در پنج ماه امسال در این استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، رضا شیرین‌زاده در بازدید از پایانه مسافری اردبیل  گفت: از این تعداد ۴۳۱ هزار و ۴۳۶ نفر توسط اتوبوس، ۹۸ هزار و ۶۵۲ نفر با مینی‌بوس و ۳۳۰ هزار و ۷۲۴ نفر مسافر توسط ناوگان عمومی سواری در سطح استان به جابه‌جا شده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت هزار و ۱۸۰ دستگاه ناوگان عمومی مسافری در استان اردبیل افزود: از این تعداد ۵۷۱ دستگاه سواری، ۳۶۸ دستگاه اتوبوس و ۲۴۱ دستگاه مینی‌بوس است.

او با بیان این‌که ناوگان حمل و نقل عمومی استان کم‌ترین میزان تخلفات و تلفات را دارد، اظهار داشت: به فعالیت ۵۹ شرکت و موسسه مسافربری فعال در استان به صورت مداوم نظارت می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایات خود را از عملکرد شرکت‌های مسافربری از طریق سامانه‌های ۱۰۰۰۱۴۱ و شهراه و یا با مراجعه حضوری به دفتر ترمینال اعلام کنند.

شیرین‌زاده افزود: به شکایت‌های واصله در کم‌ترین زمان در کمیسیون ماده ۱۱ رسیدگی و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

وی اظهار داشت: برای رفاه حال مسافران اداره‌کل راهداری در طرح تابستانی به بهای بلیت‌ها، کنترل فنی ناوگان عمومی، خدمات ارائه شده به مسافران در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی، زمان دقیق حرکت اتوبوس‌ها و هم‌چنین سیستم سرمایشی ناوگان عمومی نظارت مستمر و ویژه‌ای دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.