| کد خبر: 193878 |

عملیات راهدارمحوری در جاده‌های مراغه در حال اجراست

در این طرح، عملیات ریزش‌برداری در کیلومتر چهار محور مراغه - هشترود واقع در سرازیری امامزاده چکان و شانه‌سازی و رفع افتادگی آن در کیلومتر شش محور مربوطه در حال انجام است.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراغه از اجرای عملیات «راهدارمحوری» و کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، نادر شریفی افزود: این طرح از اواسط ماه گذشته آغاز و تا پایان مرداد ماه با نصب علائم، ساماندهی و نصب گاردریل‌ها در نقاط حادثه خیز  و نصب شبرنگ ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در این طرح، عملیات ریزش‌برداری در کیلومتر چهار محور مراغه - هشترود واقع در سرازیری امامزاده چکان و شانه‌سازی و رفع افتادگی آن در کیلومتر شش محور مربوطه در حال انجام است.

شریفی به توزیع و نصب شبرنگ‌های هشدار دهنده در جاده های شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش تردد ادوات کشاورزی در ایام برداشت محصولات زراعی و عدم برخورداری از سیستم روشنایی مناسب، نسبت به توزیع و نصب شبرنگ‌های هشدار دهنده و کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای به صورت مستمر و روزانه در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۲ دستگاه راهداری در اجرای این طرح مشغول فعالیت هستند.

وی همچنین به ادامه عملیات روکش آسفالت جاده مراغه - هشترود اشاره کرد و گفت: این پروژه از خرداد ماه آغاز شده است و ۲۴۰۰ تن قیر از سوی اداره راه و حمل و نقل جاده ای در اختیار پیمانکار این طرح قرار گرفته و طبق برنامه روزانه ۷۰۰ متر از این جاده آسفالت ریزی می‌شود و ظرف ۱۰۰ روز به اتمام خواهد رسید.

شریفی افزود: این طرح در راستای بهبود آسفالت این جاده و نیز اصلاح نقاط حادثه خیز در حال انجام است.

شهرستان مراغه دارای ۷۵ کیلومتر محور ارتباطی بین شهری و ۹۳۰ کیلومتر راه ارتباطی آسفالته، شوسه و دسترسی روستایی و حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.