| کد خبر: 189482 |

​مدیرکل راهداری همدان خبر داد؛

◄ صدور بیش از 13 هزار کارت معاینه فنی ناوگان جاده ای در استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از صدور 13 هزار و 858 کارت معاینه فنی ناوگان حمل و نقل جاده ای از ابتدای سال تاکنون در استان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از صدور 13 هزار و 858 کارت معاینه فنی ناوگان حمل و نقل جاده ای از ابتدای سال تاکنون در استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده در گفتگویی اظهار داشت: در مدت مشابه پارسال نیز 12 هزار و 938 خودرو از مراکز معاینه فنی استان همدان برچسب معاینه فنی دریافت کرده‌اند.

وی افزود: هم اکنون در استان همدان 6 مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین فعایت می کند که ارتقاء ایمنی، حفظ محیط زیست از آلودگی وکاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده ها در بخش حمل و نقل عمومی از جمله اقدامات و اهداف شاخص این مراکز است.

پناهنده ادامه داد: 2 مرکز معاینه فنی در همدان، یک مرکز در ملایر، یک مرکز در نهاوند، یک مرکز در کبودراهنگ و یک مرکز در شهرستان اسدآباد فعالیت می کند.

مدیرکل راهداری استان همدان یادآور شد: در بحث شرکت‌های امدادخودرو نیز، پارسال 40 پایگاه ثابت و سیار در این بخش در قالب 3 شرکت امداد فنی خودرو از طریق سامانه جامع ناوبری برخط (GPS) پایش شدند.

این مسئول تأکید کرد: نظارت بر چگونگی عملکرد این مراکز نیز به شکل مستمر از سوی مسئولان اداره کل انجام می شود و در صورت نیاز به تعویض دستگاه ها و یا بهره گیری از افراد متخصص تذکرات لازم به مدیران شرکت ها داده می شود.

فنی1.jpg

فنی3.jpg

فنی4.jpg

فنی2.jpg

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.