| کد خبر: 187996 |

◄ اجرایی شدن گشت‌های نظارت و کنترل بار و بارنامه در استان همدان

گشت‌های نظارت و کنترل بار و بارنامه در استان همدان اجرایی می‌شود.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بر اجرای هر چه بیشتر گشت های نظارت و کنترل بار و بارنامه در استان تأکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، مصطفی پناهنده در نشست بررسی مشکلات و ایجاد هماهنگی‌های لازم در بخش حمل و نقل و پایانه کالا با ضروری دانستن کنترل بار و بارنامه گفت: این امر به طور جدی و با اجرایی کردن کنترل بار و بارنامه در استان در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به قوانین حمل و نقل عمومی جاده ای در خصوص ممنوعیت حمل کالا بدون بارنامه لازم است نظارت جدی بر این امر انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به اینکه آمار بارنامه ها و تناژ حمل شده استان باید رصد شود، ابراز داشت: لازم است علل کاهش و افزایش آن را در بازه های زمانی مختلف مقایسه و نسبت به ارتقاء آن اقدام کنیم.

پناهنده با ابراز تأسف از وجود فرار بار در استان، ادامه داد: در خصوص حمل بار و صدور بارنامه در مسیر افزایش گام برداشته ایم اما آمار چندان مناسب نیست، زیرا فرار بار در  استان وجود دارد که درصدد هستیم با ارائه راهکارهای مناسب از این امر به شدت جلوگیری کنیم.

مدیرکل راهداری استان همدان بیان داشت: اقدامات نظارتی و کنترلی با همکاری پلیس راه استان و با دقت نظر افزایش یافته تا کنترل بار به شکل مطلوب تری در استان انجام شود.

پناهنده با تأکید بر اینکه در تلاش برای رفع مشکلات در حوزه حمل و نقلی استان با تمام توان و ظرفیت موجود در این مجموعه هستیم، افزود: امیدواریم با همکاری همه دستگاه های ذیربط و انجمن های صنفی و به ویژه شرکت های باربری و رانندگان استان بتوانیم شاهد کمترین تخلف و نارضایتی در این حوزه باشیم.

این مسئول تصریح کرد: با فعالیت گشت های نظارت حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان شناسایی و برخورد جدی با افراد متخلف در دستور کار بوده و در حال حاضر نیز تعدادی پرونده در حال بررسی و رسیدگی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در ادامه بر همدلی و تعامل بین انجمن شرکت ها و رانندگان کالا تأکید کرد و یادآور شد: با وجود تضادها و اختلاف سلیقه ها باید فضای گذشت را گسترده تر کرد و قانون مداری را در رأس فعالیت ها قرار داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.