| کد خبر: 188435 |

در جمع روسا و کارکنان راهداری استان مطرح شد؛

تأکید مدیرکل راهداری همدان بر کیفیت بخشی طرح های عمرانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بر اجرای مطلوب و کیفیت بخشی هر چه بیشتر طرح های عمرانی این اداره کل تأکید کرد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بر اجرای مطلوب و کیفیت بخشی هر چه بیشتر طرح های عمرانی این اداره کل تأکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در جمع روسا و کارکنان راهداری استان بر تسریع در اجرا، تجهیز و تکمیل پروژه های نیمه تمام تاکید کرد و اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم برای عمران و آبادانی و پیشرفت همه جانبه استان و خدمتگذاری صادقانه به مردم با تمام توان اقدام کنیم.

وی دقت نظر و دلسوزی در اجرای طرح های عمرانی را مهم برشمرد و یادآور شد: همه ما وظیفه داریم فعالیت قانونی و اصلی خود را در عین متانت، صبر و مردمداری انجام دهیم به گونه ای که رضایت نسبی ارباب رجوع جلب شود.

پناهنده با تأکید بر اینکه باید جان مردم در اولویت باشد، یادآور شد: تلاش می کنیم با حمایت همه مسئولان استانی و سازمان مرکزی به اهداف پیش بینی شده و اولویت های کاری که ارائه خدمات مطلوب به مردم، ایمن سازی راه های مواصلاتی استان، کنترل و نظارت دقیق بر تردد و کاهش تلفات جاده ای است، دست یابیم.

مدیرکل راهداری استان همدان در ادامه به جذب اعتبارات مورد نیاز این اداره کل در استان اشاره و خاطرنشان کرد: به منظور تأمین اعتبارات مورد نیاز، مسئولان استانی و رؤسای ادارات شهرستانی باید با حضور در شورای برنامه‌ریزی توسعه استان و شهرستان نسبت به دریافت اعتبارات مورد نیاز از استان تلاش کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.