| کد خبر: 188570 |

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران اظهار داشت:

◄ روابط عمومی ها بازوی توانمند و زبان گویای سازمان هستند

نقش ماندگار و خطیر روابط عمومی است که با همکاری خردمندانه با رسانه ها و ابزارهای گوناگون قادر هستند در اقناع و شکل‌دهی به افکار عمومی رسالتی ارزشمند داشته باشند.

تین نیوز

عباسعلی نجفی در نشست با فعالان روابط عمومی به‌مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی ضمن تبریک این روز اظهار داشت: روابط عمومی ها بازوی توانمند و زبان گویای سازمان هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان مازندران، عباسعلی نجفی گفت: از آنجا که روابط عمومی تاثیر فراوانی را در آگاهی بخشی به مردم جامعه دارد به نظر می رسد اگر فعالان این عرصه آگاهی بیشتری از سواد رسانه ای داشته باشند به عنوان سنسور جامعه می توانند نقش اساسی را در انتقال و ترویج فعالیتهای سازمان داشته باشند و با استنباط صحیح نقاط ضعف و قدرت را شناسایی و نقش کلیدی را در رشد فرصت ها ایفا کنند.

وی درمورد نقش و جایگاه ارزشمند فعالیتهای حوزه روابط‌ عمومی گفت: نقش ماندگار و خطیر روابط عمومی است که با همکاری خردمندانه با رسانه ها و ابزارهای گوناگون قادر هستند در اقناع و شکل‌دهی به افکار عمومی رسالتی ارزشمند داشته باشند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در ادامه افزود: امیدوارم در شرایط فوق‌العاده کنونی که در کشور نیازمند اجماع هستیم، این عزیزان بتوانند با هماهنگی سایر ارکان و متخصصان کشور در ایفای وظایف اثرگذار و خطیرشان که همانا بیان شفاف حقایق و عملکردها و نیز تبیین دقیق و درست دشواری‌های فرارو است، موفق و سربلند باشند.

وی در ادامه اظهار داشت:از خداوند بزرگ می‌خواهم که به همه عزیزان فعال در مجموعه‌های ارزشمند روابط‌ عمومی و ارتباطات استمرار توفیق خدمت به کشور و مردم را عنایت فرماید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.