| کد خبر: 187534 |

◄ رسیدگی به تخلفا ت بخش حمل و نقل جاده‌ای برون‌شهری مازندران

عمده تخلفات گزارش شده در کمیسیون ماده 12 از طریق شکایات سامانه شهراه و 141مبنی بر اخذ کرایه و کمیسیون اضافی در بخش بار وعدم رعایت سوار نمودن مسافر و صدور بلیت در بخش مسافر بوده است.

تین نیوز

​به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان و شرکت های حمل ونقل جاده ای برون شهری و اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه، در جلسات کمیسیون های مواد 11 و 12 استان مازندران از ابتدای سال تاکنون به 10 مورد پرونده تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقلی و همچنین10 مورد پرونده  تخلف رانندگان حمل ونقل جاده ای در سطح استان مازندران رسیدگی و احکام آنها صادر شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، عباسعلی نجفی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران  با اعلام این خبر افزود: درطی این مدت دو  جلسه کمیسیون ماده 12 برگزار و منجر به صدور 10 رای برای شرکت های حمل و نقلی شد؛ که 8 شرکت برائت و 2 شرکت به مدت یک ماه تعطیلی محکوم شدند و همچنین در این مدت یک  جلسه کمیسیون ماده 11 برگزار و پرونده 10  راننده بررسی و احکام لازم صادر شده است. 

ایشان با تاکید بر این‌که جلسات کمیسیون ماده 12 برای رسیدگی به تخلفات شرکت ها و موسسات حمل ونقل جاده ای برون شهری و کمیسیون ماده 11 برای رسیدگی به تخلفات رانندگان حمل ونقل جاده ای برگزار می شود.

افزود: عمده تخلفات شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان حمل و نقل برون شهری عبارتند از  صدور بارنامه بدون اطلاع راننده، سواستفاده از کارت هوشمند، عدم پرداخت کرایه حمل، عدم درج کد رهگیری بارنامه، جابه‌جایی بار بدون بارنامه، عدم رعایت مقررات حمل بار های عادی و ترافیکی در جاده‌های استان و عدم ارایه خدمات مطلوب در حین سفر بوده است.

لازم به توضیح است؛ عمده تخلفات گزارش شده در کمیسیون ماده 12 از طریق شکایات سامانه  شهراه و 141مبنی بر اخذ کرایه و کمیسیون اضافی در بخش بار وعدم رعایت سوار نمودن مسافر و صدور بلیت در بخش مسافر  بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.