| کد خبر: 188086 |

◄ رشد ۲۰ درصدی جابه‌جایی مسافر در فروردین ماه ۹۸ نسبت به سال گذشته

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از جابه‌جایی بیش از ۴۱۲ هزار و ۹۳۸ مسافر در فروردین ماه سال جاری با ناوگان حمل و نقل مسافری برون شهری خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از جابه‌جایی بیش از ۴۱۲ هزار و ۹۳۸ مسافر در فروردین ماه سال جاری با ناوگان حمل و نقل مسافری برون شهری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، علی خانقایی از جابه‌جایی بیش از ۴۱۲ هزار و ۹۳۸ مسافر در فروردین ماه سال جاری با ناوگان حمل و نقل مسافری برون شهری خبر داد و گفت: این تعداد مسافر در قالب ۴۵ هزار و ۷۶۳ سفر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای شامل اتوبوس، مینی بوس و خودروهای سواری کرایه برون شهری جابه‌جا شده‌اند.

وی افزود: این میزان جابه‌جایی نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش ۳۴ درصدی در تعداد سفر و ۲۰ درصدی در تعداد مسافر برخوردار بوده است.

خانقائی گفت: با هماهنگی و همکاری تشکل های صنفی بخش حمل و نقل عمومی مسافری در سطح استان و با هدف به‌کارگیری حداکثر توان ناوگان حمل و نقل عمومی برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور فراهم کردن شرایط مطلوب برای سفر ایمن برای هم استانی‌های عزیز خصوصاً پس پایان ماه مبارک رمضان و در تعطیلات تابستانی پیش رو صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در پایان گفت: هموطنان به منظور انجام سفرهای خود، تا حد امکان تلاش نمایند نسبت به تهیه بلیت اتوبوس از طریق وب سایت های معتبر اینترنتی و یا مراجعه به دفاتر شرکت های مسافری، اقدام و در صورت وجود هرگونه انتقاد، پیشنهاد یا شکایت از شرکت های مسافربری، رانندگان و نحوه ارائه خدمات در طول سفر از طریق مراجعه حضوری به ادارات و نمایندگی های تابعه این اداره کل در شهرستان های استان و یا ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ و یا تماس با تلفن ۱۴۱، مراتب را به این اداره کل منعکس کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.