| کد خبر: 187399 |

◄ ​ برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع

مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع برگزارشد.

تین نیوز

 طی مراسمی در روز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه سال 98 تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با حضور مدیرکل، معاونین و رییس اداره حراست در دفتر مدیرکل برگزار گردید.

​به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، حیدر نوروزی با بیان اینکه تغییر و تحولات در سیستم اداری، موجبات افزایش توانمندی، دانش و مهارت افراد را فراهم می آورد افزود: هر انسانی مجموعه ای از استعداهای گوناگون بوده که در جریان تغییرات، بسیاری از استعدادهای بالقوه با جویایی و پویایی فرد به توانایی های بالفعل تبدیل و این امر تاثیر به سزایی در رشد و تعالی افراد دارد.

حسن نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طی حکمی در تاریخ هشتم اردیبهشت ماه سالجاری احمدآفرین محمدزاده را به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران منصوب نمود. 

احمد آفرین محمدزاده سوابق کاری و مدیریتی چون؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان مازندران و معاون حمل و نقل  اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان مازندران، معاون دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را در پرونده کاری و مدیریتی خود دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.