| کد خبر: 185025 |

◄ ثبت 147 هزار تردد ورودی به سرعین

در بازه زمانی ذکر شده 143 هزار و 797 تردد خروجی نیز از سرعین به ثبت رسیده است.

تین نیوز

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، گفت: در بازه زمانی ذکر شده 143 هزار و 797 تردد خروجی نیز از سرعین به ثبت رسیده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی با اشاره به کاهش 15 درصدی تردد سرعین به نسبت مدت مشابه سال گذشته، افزود: تردد ورودی به استان از محورهای آستارا، سرچم، سراب، اهر، کلیبر و اسالم 377 هزار و 504 تردد است.

 عضو شورای ترافیک استان تصریح کرد: مجموع خروج از استان از مبادی ذکر شده نیز 313 هزار و 539 تردد است که مجموع تردد از مبادی ذکر شده به نسبت مدت مشابه سال گذشته 19 درصد کاهش را نشان می دهد.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات اجرایی سفر استان افزود: با بیان اینکه بیشترین تردد در محور اردبیل- آستارا گزارش شده است، متذکر شد: آمار رفت و برگشت این محور 237 هزار و 783 تردد است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد: در بازه زمانی ذکر شده آمار تردد در کل محورهای مواصلاتی استان که توسط 64 دوربین تردد شمار ثبت شده شامل، 4 میلیون و 729 هزار تردد است و در مجموع 12 درصد کاهش را به نسبت مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

رحمتی تاکید کرد: 120 اکیپ نوروزی، 251 دستگاه ماشین آلات و 458 نفر نیروی انسانی در جاده ها مستقر شده اند و تمامی محورها باز بوده و تردد بدون مشکل در جریان است. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.