| کد خبر: 185024 |

◄ ارتقا ایمنی جاده های اردبیل با استقرار گشت های منظم راهداری

از 25 اسفند ماه سال 97، 120 اکیپ راهداری با 458 نفر نیروی انسانی و 251 دستگاه ماشین آلات در محورهای مواصلاتی مستقر شده اند.

تین نیوز

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، گفت: از 25 اسفند ماه سال 97، 120 اکیپ راهداری با 458 نفر نیروی انسانی و 251 دستگاه ماشین آلات در محورهای مواصلاتی مستقر شده اند.

​به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی تصریح کرد: رصد تصادفات فوتی و جرحی جاده ای نشان می دهد در مقایسه با سال گذشته ایمنی جاده ها با افزایش همراه بوده است.

 رحمتی اظهار کرد: این مهم در سایه نگه داری محورها ، گشت های منظم راهداری و استقرار مداوم نیروها و همچنین تعامل و همکاری دستگاه های متولی دیگر حادث شده است.

 عضو شورای اداری استان اردبیل متذکر شد: از ابتدای تعطیلات با وجود تغییرات شرایط جوی و در مقطعی بارش برف و برودت هوا، تمامی محورهای مواصلاتی باز بوده و هیچ منعی در ترددها نداشتیم.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات اجرایی سفر استان اضافه کرد: در خدمت رسانی به مسافران و رانندگان تعامل مطلوبی با استان های همسایه داریم بطوریکه در بارش اخیر برف حتی در بازگشایی محور مواصلاتی سرچم حوزه آذربایجان شرقی مشارکت داشتیم.

عضو شورای ترافیک استان تصریح کرد: به واسطه برف روبی و نمک پاشی به موقع محورها و استقرار شبانه روزی راهداران و همچنین ارائه خدمات در راهدارخانه ها تاکنون خدمت رسانی به مسافران بدون مشکل انجام شده است. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.