| کد خبر: 184275 |

◄ تاکید بر مدیریت ایمنی در سفرهای نوروزی سال1398

هفدهمین جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل‌ونقل استان آذربایجان شرقی با محوریت ایمنی سفرهای نوروزی سال1398 برگزار شد.

تین نیوز

هفدهمین جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل‌ونقل استان آذربایجان‌شرقی با محوریت ایمنی سفرهای نوروزی سال1398 برگزار شد.

به گزارش تین‌‎نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان آذربایجان‌شرقی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در این جلسه با اشاره به نقش عوامل فرهنگی در ارتقای ایمنی حمل‌ونقل گفت: آموزش شهروندان ومولفه های فرهنگی نقش بزرگی در کاهش تصادفات رانندگی وبالارفتن ایمنی تردد دارد.

جواد رحمتی افزود: تقویت سامانه‌های هوشمندکنترل جاده‌ای برای نظارت مناسب برترددجاده ای برای ایام تعطیلات نوروزی حائز اهمیت است.

مدیرکل دفتر آمار,ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیزدراین جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت ایمنی جاده‌ای درکشورومقایسه آن با وضعیت استان آذربایجان شرقی گفت :این استان در بعضی از حوزه‌های ایمنی نسبت به آمارکشوروضعیت مطلوبی ندارد که باید تمهیدات مناسب برای برنامه‌ریزی در این موارد صورت گیرد.

فرهاد صالحیان افزود:  مصوبات کمیسیون قبلی ایمنی حمل‌ونقل استان قابل‌توجه بوده ودربعضی از موارد این استان به‌عنوان پایلوت برای کشوردرنظرگرفته شده است.

وی همچنین گزارشی درمورداقدامات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای ارتقای ایمنی حمل‌ونقل جاده‌ای در ایام نوروز ارائه کرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز گزارشی در خصوص آخرین اقدامات انجام‌شده جهت هماهنگی اقدامات اجرایی در حوزه ایمنی راه‌های استان ارائه کرد.

در ادامه جلسه حاضران به بحث و بررسی و تبادل‌نظر در مورد دستورکارجلسه شامل تصمیم‌گیری در مورد بهره‌برداری از قطعات آماده محورهای تبریز- اهر,مرند- ایواوغلی وبناب –نقده ,نحوه اعمال محدودیت ناوگان سنگین در درجاده قدیم بستان آباد-میانه- سرچم درایام نوروز وبرنامه های عملیاتی دستگاههای اجرایی مرتبط با تامین ایمنی سفر و رفاه حال مسافران درسفرهای نوروزی پرداختند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.