| کد خبر: 182910 |

◄ 5300 حلقه لاستیک به رانندگان سمنان تحویل شد

احسان منصورکیایی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از توزیع ۵۳۰۰ حلقه لاستیک بین رانندگان حمل و نقل جاده ای استان خبر داد.

تین نیوز

احسان منصورکیایی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از توزیع ۵۳۰۰ حلقه لاستیک بین رانندگان حمل و نقل جاده ای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان,  منصورکیایی از توزیع ۵۳۰۰ حلقه  لاستیک بین رانندگان حمل و نقل جاده ای استان خبر داد.

او با اعلام این خبر اظهار داشت: براساس توافقات  صورت‌گرفته بین سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و  وزارت صنعت ، معدن و تجارت  ،از تیر ماه ۹۷ مراحل اجرایی توزیع لاستیک بین رانندگان استان آغاز و تاکنون  بیش از ۵۳۰۰ حلقه لاستیک بین رانندگان توزیع شده است .

منصورکیایی با اشاره به اهمیت رسیدگی به مشکلات شاغلین بخش حمل و نقل جاده ای افزود : پیگیری تحقق مطالبات به حق رانندگان ناوگان باربری مانند تأمین لاستیک در دستور کار مسئولان مربوطه و نمایندگان صنفی آن قرار داشته و اقدامات شایانی نیز در این خصوص انجام گرفته است .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان  در ادامه با اشاره به فعالیت بیش از ۳۵۰۰ دستگاه ناوگان سنگین حمل و نقل جاده ای در بخش کالا و مسافر استان افزود : مرحله دوم توزیع لاستیک بین ناوگان اتوبوسی و نفت کش های فعال در استان آغاز شده و امیدواریم با افزایش واختصاص سهمیه لاسنیک های باری  شاهد توزیع سریعتر لاستیک به ناوگان حمل و نقل جاده ای کالا نیز باشیم .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.