| کد خبر: 181831 |

◄ برگزاری دومین نشست کارگروه لجستیک سازمان راهداری

دومین نشست کارگروه لجستیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد.

تین نیوز

دومین نشست کارگروه لجستیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با حضور مدیرکل طرح جامع حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی، معاون برنامه‌ریزی این سازمان و نمایندگان دفاتر عضو کارگروه برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، حمیدرضا شهرکی‌ثانوی مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری، بابیان این خبر اظهار کرد: با تصویب هیات عامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و براساس ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی در خصوص تعیین پهنه‌های حوزه مسئولیت سازمان برای ایجاد مراکز لجستیک، کمیته صدور موافقت اصولی احداث مراکز لجستیک تشکیل شد.

وی افزود: در این راستا، برای تعیین خط‌مشی این سازمان در پاسخگویی به متقاضیان دومین جلسه کارگروه لجستیک به ریاست خداداد مقبلی عضو هیات عامل و معاون برنامه‌ریزی و نمایندگان دفاتر حمل‌ونقل کالا، حمل‌ونقل بین‌المللی و ترانزیت، فنی و امور پیمان‌ها، نظارت بر بهره‌برداری آزادراه‌ها و دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری به‌عنوان دبیر کارگروه، برگزار شد.

شهرکی ثانوی در ادامه اظهار کرد:در این نشست از سوی صفری مقدم مدیرکل طرح جامع حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی گزارشی در زمینه اقدامات پیشین و در دست اجرا در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای  و توانایی پاسخگویی به نیازهای بازار لجستیک ارایه کرد.

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری به سایر موضوعات مطرح‌شده در این نشست اشاره کرد و افزود: ارایه مطلب جایگاه تدوین مقررات در لجستیک کشور از سوی نماینده دفتر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات، گزارشی از سابقه اقدامات سازمان در رابطه بامطالعه و تدوین‌ آیین‌نامه ایجاد پایانه‌های ترکیبی از سال‌ 72 و سپس مراکز لجستیک در سال‌های 93 تاکنون و همچنین نقش سازمان در اقدامات وزارت متبوع در تدوین طرح آمایش لجستیک و تهیه آیین‌نامه صادره در احداث مراکز لجستیک از سوی نماینده دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری ازجمله عناوین مطروحه در این نشست بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در پایان مقرر شد جلسات کارگروه لجستیک این سازمان با دفتر طرح جامع حمل‌ونقل تداوم یابد و در جهت ایجاد تشکل‌های بخش خصوصی با عناوین انجمن‌های لجستیکی برنامه‌ها و فعالیت‌های  بیشتری انجام شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.