| کد خبر: 181404 |

نصر با اشاره به حادثه یخ‌زدن یک روستایی در الیگودرز:

◄ راه روستایی متولی ندارد

اکنون وظیفه احداث راه روستایی با شرکت ساخت است و وظیفه نگهداری از راه‌های روستایی با سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و از آن‌جایی‌که یک متولی ندارد مغفول مانده است.

تین نیوز

مدیرکل مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای گفت: راه روستایی متولی ندارد.

داریوش نصر مدیرکل مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای با اشاره به حضور خود در جلسه ستاد مدیریت بحران که به ریاست شهرام آدم‌نژاد معاون وزیر راه و شهرسازی در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد؛ به خبرنگار تین‌نیوز گفت: این جلسه با دستور کار تغییر در ساختار مدیریت بحران در وزارتخانه و در خصوص این‌که نحوه عملکرد در مواقع بحرانی چگونه باشد و سخنگوی مدیریت بحران به‌صورت واحد باشد برگزار شد.

او در خصوص وضعیت راه‌های استان لرستان و حادثه‌ یخ زدن یک مادر شهید در الیگودرز به دلیل نبود راه دسترسی نیز، گفت: در مواقع برف و کولاک ضریب حادثه افزایش می‌یابد و ازآن‌جایی‌که امدادرسانی و عملیات بازگشایی راه‌ها زمان می‌برد ممکن است شاهد این‌گونه حوادث باشیم.

او ادامه داد: موضوع این است که متأسفانه در روستاهای برخی استان‌ها هنوز راهی ساخته نشده است. البته بخش راه و روستایی از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور به سازمان راهداری می‌آید و ما امیدواریم در صورت این تغییر بتوانیم شاهد تغییر در وضعیت راه روستایی باشیم.

نصر توضیح داد: اکنون وظیفه احداث راه روستایی با شرکت ساخت است و وظیفه نگهداری از راه‌های روستایی با سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و از آن‌جایی‌که یک متولی ندارد مغفول مانده است.

او در خصوص این‌که آیا برای توسعه شبکه راه‌های روستایی در لرستان سازمان راهداری برنامه‌ریزی خاصی دارد نیز، گفت: برای خود لرستان بودجه خاصی نداریم اما سازمان مدیریت ردیف بودجه‌ای دارد به نام توازن منطقه‌ای و باید از همین طریق به وضعیت راه‌های روستایی در لرستان توجه شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.