| کد خبر: 179617 |

هم‌زمان با آغاز بارش‌های زمستانی:

◄ نمک پاش‌های هوشمند به ماشین‌آلات سازمان راهداری اضافه شد

ضمن این‌که تجهیز راهدارخانه‌ها از ابتدای فصل سرما در دستور کار بوده و انجام‌شده است؛100 دستگاه خودروی جدید به ماشین‌آلات سازمان راهداری اضافه شد.

تین نیوز

داریوش نصر در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز خبر داد که هم‌زمان با آغاز موج سرما و یخبندان نوسازی در ناوگان و ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انجام‌شده است.

بر اساس اظهارات او ضمن این‌که تجهیز راهدارخانه‌ها از ابتدای فصل سرما در دستور کار بوده و انجام‌شده است؛ 100 دستگاه خودروی جدید به ماشین‌آلات سازمان راهداری اضافه شد.

او در خصوص جزییات این ناوگان گفت: این ماشین‌های سنگین شامل نمک‌پاش و تیغه‌برف‌روب هستند؛ درواقع ماشین‌های سنگین 26 تن مجهز به نمک‌پاش هوشمند و تیغه برف‌روب هستند که در تمام استان‌ها توزیع‌شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری  بابیان این‌که ایمن‌سازی راه‌های کشور به‌عنوان برنامه‌ای دائمی در دستور کار قرارداد، گفت: اما راهداری زمستانی هم‌زمان با آغاز فصل سرما به یک سرعت بیش‌تری در حال انجام است.

 وزیر راه و شهرسازی چند روز پیش با اشاره به اهمیت ایمن‌سازی راهها اعلام‌کرده بود که در روزهای آینده شاهد عقد قراردادهای جدید در حوزه حمل‌ونقل خواهیم بود و قراردادهایی که منعقدشده صنایع داخلی را تقویت خواهد کرد و به اشتغال کمک می‌کند.

نصر پیش‌تر به خبرنگار ما گفته بود تجهیزات راهداری هم‌زمان با افزایش میزان تردد و راه رشد نداشته است.

برنامه نوسازی ناوگان و ماشین‌آلات سازمان راهداری هر ساله با شروع فصل سرما و آشکار شدن نیاز استان‌های سرد بر سر زبان‌ها می‌افتد اما به دلیل کسری منابع و عدم تخصیص اعتبار کافی نوسازی ناوگان با کندی صورت می‌گیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.