| کد خبر: 180903 |

◄ ثبت 84 میلیون تردد محورهای مواصلاتی استان اردبیــل

محور اردبیل آستارا با چهارمیلیون و 467 هزار تردد بیش‌ترین و محور اردبیل به سرعین محدوده ارجستان با 159 هزار تردد، کم‌ترین تردد را داشته است.

تین نیوز

رحمتی دبیـر کمیسیون اجرایی ایمنی راه‌های استان اردبیل، بابیان این‌که این میزان تردد توسط 64 سامانه تردد شماری برخط به ثبت رسیده گفت: محور اردبیل آستارا با چهارمیلیون و 467 هزار تردد بیشترین و محور اردبیل به سرعین محدوده ارجستان با 159 هزار تردد، کم‌ترین تردد را داشته است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل، علی میانگین سرعت متوسط در این مدت را 70 کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و افزود: بیش‌ترین تخلف از سرعت غیرمجاز در مقطع سه‌راهی صحرا تا سه‌راهی سربند در محور اردبیل، سه‌راهی مشکین‌شهر به پارس‌آباد به ثبت رسیده که امیدواریم رانندگان سخت‌کوش و مترددین جاده‌ها با رعایت بیش‌ازپیش قوانین در جهت افزایش ایمنی با امنیت و آرامش در جاده‌ها تردد کنند.

عضو شـورای اداری اردبیل، افزایش 14‌درصدی میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه 9 ماه گذشته را یادآور شد و تصـریح کرد: در مدت یاده شده بیش از 26 هزار تخلف سرعت غیرمجاز شناسایی و 24 هزار تخلف جهت اعمال قانـون به پلیس‌راه کشـور ارسال‌شده است.

مدیر جهـادی استان اردبیل با اشاره به این‌که 27 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور باقابلیت ثبت پلاک خودروها در حال بهره‌برداری است و مکان‌یابی 24 مورد دیگر نیز برای نصب در محورهای اردبیل-پارس‌آباد و اردبیل-سـرچم انجام‌شده افزود: در 9 ماه اول سال جاری پنج میلیون و 286 هزار تردد از استان خارج و پنج‌میلیون 332 هزار تردد وارد استان شده که درمجموع شاهد افزایش 9 درصدی میزان ورود و خروج به استان هستیم.

عضـو شورای ترافیک استان اردبیـل گفت: 10‌درصد وسایط نقلیه عبـوری از محورهای استان را وسایط نقلیه سنگین تشکیل می‌دهند که توسط سامانه توزین حین حرکت WIM بیش از 34 هزار تخلف اضافه تناژ شناسایی و از این میـزان 15 هزار تخلف به پلیس‌راه کشور ارسال‌شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.