| کد خبر: 180150 |

◄ بازگشایی تمامی راه‌های روستایی اردبیل

به دنبال بارش برف که از روز جمعه در استان شاهد آن بودیم راه ارتباطی 330 روستای اردبیل مسدود شده بود که با توقف نسبی بارش‌ها راهداران به این محورها اعزام شدند تا نسبت به بازگشایی مسیرهای 140 راه روستایی اقدام کنند و هم‌اکنون راه کلیه روستاها بازگشایی شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، گفت: به دنبال بارش برف که از روز جمعه در استان شاهد آن بودیم راه ارتباطی 330 روستای اردبیل مسدود شده بود که با توقف نسبی بارش‌ها راهداران به این محورها اعزام شدند تا نسبت به بازگشایی مسیرهای 140 راه روستایی اقدام کنند و هم‌اکنون راه کلیه روستاها بازگشایی شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی راهداران تمامی راه‌های روستایی در سطح استان برف‌روبی و بازگشایی‌شده و تردد در آن‌ها جریان دارد و در حال حاضر تمامی راه‌های اصلی، فرعی و روستایی در سطح استان بازگشایی‌شده است.

رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل بابیان این‌که باوجود بارش‌ها اما هیچ یک از مسیرهای اصلی و فرعی در سطح استان حتی برای لحظه‌ای مسدود نشد، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از آغاز بارش‌ها تمامی راهداران در محورهای برف‌گیر استان مستقر و عملیات برفروبی را به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌دهند.

مدیر جهادی استان اردبیل از امدادرسانی به بیش از 200 خودروی درراه مانده و گرفتار در برف در سطح جاده‌های استان توسط راهداران خبر داد و افزود: در کنار بازگشایی محورهای ارتباطی برای کمک‌رسانی به در راه‌اندازی نیز نیروهای راهداری اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

عضو کمیسیون ایمنی راه‌های استان اردبیل تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم در شرایط جوی نامساعد و بارش برف حتما در هنگام تردد از جاده‌ها حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته با سامانه 141 مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از سالم بودن وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند تا در صورت نامساعد بودن شرایط با مشکلاتی مواجه نشوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.