| کد خبر: 179881 |

◄ دستور ویژه وزیر راه‌و‌شهرسازی برای پیگیری مشکلات صنف حمل‌و‌نقل

در خراسان رضوی بیش از 30 هزار وسیله نقلیه سنگین وجود دارد اما تاکنون 14‌هزار حلقه لاستیک در این استان توزیع‌شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی با اشاره به جلسه‌ای که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: در این جلسه وزیر راه‌و‌شهرسازی، دستور ویژه‌ای برای پیگیری مشکلات صنف حمل‌ونقل داد و تأکید کرد کمیته‌ای راهبردی از تشکل‌ها و بخش‌های دولتی مربوط تشکیل شود و به‌صورت عملیاتی کار را پیش ببرد تا مشکلات در کم‌ترین زمان رفع شود.

​به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی، ابراهیم نصری افزود: همه مشکلات کنونی این حوزه مربوط به سال‌های 96 و 97 نیست، درست است که امسال مشکلات اقتصادی زیادی داشتیم اما سابقه قبلی آن‌ها را نباید نادیده گرفت.

وی با تاکید براین که باید در تدوین قوانین، ضوابط و آیین‌نامه‌های حوزه حمل‌ونقل، نظر فعالان این عرصه را نیز جویا شد، ادامه داد: برخی قوانین با رفع مشکلات این حوزه در تضاد است و کاری هم نمی‌توان کرد.

او با انتقاد از ضعیف بودن نظارت در عرصه‌های مختلف، افزود: هم‌اکنون هر تعداد لاستیک که لازم باشد در بازار وجود دارد اما باقیمت‌های گزاف که این موضوع نشان از وجود اشکالاتی در چرخه واردات به مصرف دارد و باید این واسطه‌ها با نظارت کافی حذف شوند.

خلا دو میلیون حلقه‌ای لاستیک رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس نیز در این مراسم، با ابراز امیدواری از این‌که نمایندگان استان در پایان دوره مأموریت خود کارنامه‌ای داشته باشند که در آن گرهی از مشکلات حوزه حمل‌ونقل بازشده باشد، افزود: تاکنون بخشی از خواسته‌های صنفی این حوزه محقق شده است.

حمید بنایی ادامه داد: در خراسان رضوی بیش از 30 هزار وسیله نقلیه سنگین وجود دارد اما تاکنون 14 هزار حلقه لاستیک در این استان توزیع‌شده است.

فرمانده پلیس‌راه خراسان رضوی نیز بابیان این‌که ما نیز از مشکلات حوزه حمل‌ونقل مطلع هستیم، ابراز امیدواری کرد: با همکاری و هم‌افزایی مسئولان، مشکلات به وجود آمده در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای به‌زودی مرتفع شود.

سرهنگ هادی امیدوار بابیان این‌که انتظار است همه مشکلات موجود بین نهادهای مربوط در عرصه حمل‌ونقل در جمع همین خانواده حل‌وفصل شود، افزود: هرکسی باید سعی کند بخشی از این وظیفه را به دست بگیرد و به نحو احسن به انجام برساند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.