| کد خبر: 179705 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

◄ ارتقا ایمنی محورهای مواصلاتی استان گلستان در سال آینده

ارتقا ایمنی محورهای مواصلاتی سیاست اداره کل گلستان در سال آینده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان در مراسم گرامیداشت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری در گرگان، اصلی‌ترین سیاست‌های کاری اداره‌کل را در سال جاری، ارتقای ایمنی در محورهای مواصلاتی استان بیان کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان، مهدی میقانی در این مراسم با قدردانی از زحمات همکاران، دست‌اندرکاران و متولیان این دو بخش گفت: بخش حمل‌ونقل هم اثرپذیر و هم اثرگذار است و در شبکه راه‌های استان نیز حجم زیادی از تردد داریم که تمام تلاش ما این است که با همدلی و تعامل برای رفع مسایل و ارتقای ایمنی این دو بخش، اثربخش باشیم.

به گفته وی، افزایش 14 درصدی جابه‌جایی بار و کاهش 21 درصدی تلفات راه‌های برون‌شهری و کسب رتبه یک کشور در این بخش، نتیجه تلاش اثربخش همکاران و دستگاه‌های متولی ذی‌ربط بوده که جای قدردانی دارد.

 در این مراسم علاوه بر استاندار گلستان؛ معاونان وی و نمایندگان مجلس و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، رانندگان، مدیران و دست‌اندرکاران تشکل‌های صنفی حمل‌ونقل و راهداری و راهداران نیز حضور داشتند و تقدیر از تلاش‌گران عرصه حمل‌ونقل و راهداری بخش پایانی این مراسم بود. از 26 آذر روز تاریخی تخلیه بار در بنادر به‌فرمان حضرت امام تا یکم دی‌ماه روز راهدار در تقویم کشور ما به‌عنوان هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری یاد می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.