| کد خبر: 173765 |

◄ برگزاری جلسه هماهنگی دومین اردوی جهادی دستگاه‌های اجرایی

جلسه هماهنگی دومین اردوی جهادی دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

تین نیوز

دومین جلسه هماهنگی رزمایش سراسری میزخدمت در غالب اردوهای جهادی با حضور فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات کل در اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برگزار شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان، با توجه به لزوم هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان جهت خدمت‌رسانی به مردم گفت: در شرایط کنونی علی‌رغم وجود مشکلات در تامین اعتبارات تکمیل پروژه‌ها و استان گلستان می‌توان باهم افزایی و بهره‌مندی دستگاه‌های اجرایی از توانایی و ظرفیت‌های خود با حداقل امکانات به مطالبات مردم پاسخگو باشند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان، مهدی میقانی افزود: در روستاها و مناطق محروم استان گلستان برخی کمبودها وجود دارد که نیاز هست با اردوهای جهادی مشکلات مرتفع شود. مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان بیان کرد: در تجربه‌ای که در پروژه‌های حوزه راهداری من‌جمله دوربرگردان لمسک داشته‌ایم با مساعدت و همکاری دستگاه‌های دیگر توانستیم پروژه‌ها را به نتیجه برسانیم.

در ادامه جلسه سرهنگ میرعرب رئیس سازمان بسیج کارمندان گلستان، با توجه اردوی جهادی روستای آق‌سین‌تپه، سلیمان‌تپه و اسلام‌آباد از توابع شهرستان بندر ترکمن بیان کرد: تجربه این اردوی جهادی نشان از آن است که حضور نمایندگان دستگاه‌های خدمات رسان در این عرصه زمینه‌ساز حل و رسیدگی به مشکلات مردم و ارتقا رضایت‌مندی آن‌ها گشته است.

وی در ادامه افزود: هم‌افزایی و هماهنگی کلیه دستگاه‌های اجرایی در این اردوهای جهادی سبب تسریع در خدمات‌رسانی به مردم شده و تشکیل این جلسات جهت حضور و آمادگی حداکثری دستگاه‌های اجرایی در این اردوهای جهادی خواهد بود.

دومین اردوی جهادی دستگاه‌های اجرایی دوشنبه هفته آینده در روستای حاجی‌آباد شهرستان کردکوی برگزار خواهد شد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.