| کد خبر: 177282 |

◄ توزیع مطلوب لاستیک بین کامیون‌داران البرز

رئیس اتحادیه کامیون‌داران گفت: برخی از رانندگان سری دوم لاستیک موردنیاز را دریافت کرده‌اند؛ اگر رانندگان شخصی هستند که هنوز لاستیک دریافت نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به اتحادیه، حواله‌های لازم برای دریافت لاستیک باقیمت قبلی و مصوب دریافت کنند.

تین نیوز

اکثر رانندگان لاستیک موردنیاز خود را به‌راحتی دریافت کرده و می‌کنند. ناصر کاویانی، رئیس اتحادیه کامیون‌داران البرز با اعلام این خبر گفت: حتی برخی از رانندگان سری دوم لاستیک موردنیاز را دریافت کرده‌اند؛ اگر رانندگان شخصی هستند که هنوز لاستیک دریافت نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به اتحادیه، حواله‌های لازم برای دریافت لاستیک باقیمت قبلی و مصوب دریافت کنند.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، کاویانی درخصوص مشکل بیمه کامیون‌داران نیز اظهارکرد: رانندگانی که از سال ۹۳ بیمه تأمین اجتماعی آنها قطع‌شده بود هنوز نتوانسته‌اند دوباره خود را بیمه کنند و هنوز درگیر مشکلاتی هستند، البته صحبت‌هایی با مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی برای رفع مشکل شده تا افرادی که قبل از سال ۹۳ بیمه آنها قطع‌شده به ترتیب و تدریجی برای حل مشکلات خود اقدام کنند.

او درخصوص افزایش نرخ حمل بار برای کامیون‌داران نیز اعلام کرد: صحبت‌هایی برای این موضوع شده تا بخشی از مشکل حل شود؛ البته این افزایش نرخ باید منطقی و با فراهم شدن مقدمات صورت بگیرد تا برخی افراد سودجو و منفعت‌طلب از این شرایط به نفع خود و ضرر کامیون‌داران استفاده نکنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.