| کد خبر: 172859 |

◄ شروع عملیات اجرایی احداث سایت موقت پایانه مرزی ریمدان

عملیات اجرایی احداث سایت موقت پایانه مرزی ریمدان آغاز شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، گفت: با تلاش و پیگیری‌های مکرر اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان‌وبلوچستان، زمین موردنیاز جهت احداث پایانه مرزی ریمدان به این ادارهکل تحویل شد. مرز ریمدان در 35‌کیلومتری جاده اصلی چابهار-راسک واقع‌شده و تا چابهار 120‌کیلومتر فاصله دارد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان‌وبلوچستان، علی خانقایی افزود: با توجه به توافقات دو کشور ایران و پاکستان برای افزایش مبادلات تجاری دو مرز ریمدان و پیشین به‌عنوان مرزهای رسمی جدید بین دو کشور مصوب شده که موقعیت مناسب این دو مرز رسمی جدید می‌تواند نقش مهمی در توسعه مبادلات تجاری، اشتغال و توسعه در منطقه ایفا کند.

 خانقایی ادامه داد: به دلیل اشتراکات قومی و مذهبی و رابطه خویشاوندی مردم در دو طرف مرز، تسهیل در تردد مسافران بین دو کشور از طریق این دو مرز یکی دیگر از اهداف احداث پایانه‌های مرزی در این دونقطه است.

وی اضافه کرد: به دنبال تلاش‌ها و نشست‌های فراوان با مسئولین محلی، استانی و کشوری و تحویل زمین موردنیاز جهت احداث پایانه مرزی ریمدان در شهریورماه جاری به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و با توجه به انتخاب پیمانکار، عملیات اجرایی احداث سایت موقت پایانه مرزی مزبور آغازشده است و به‌صورت مشابه پس از تحویل زمین محل احداث پایانه مرزی پیشین و طی مراحل مربوطه، عملیات اجرایی احداث سایت موقت پایانه مذکور نیز آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.